کسب رتبه شایسته وزارت بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۶ کد : ۱۸۲۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با تلاش همکاران و واحدهای مختلف در سال گذشته، حائز رتبه شایسته شدیم.
کسب رتبه شایسته وزارت بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تشکر از همه همکاران در واحدهای مختلف و شهرستان های تابعه، بیان کرد: این دانشگاه رتبه شایسته در اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ بر اساس نتیجه پایش ۱۲ ماهه را در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور کسب کرد.

وی افزود: طبق اعلام دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اراک در کنار دانشگاه های علوم پزشکی بزرگ کشور همچون تهران، اصفهان، ایران و … با تحقق برنامه عملیاتی با درصد و میزان بالا موفق به کسب رتبه شایسته شد.

وی تاکید کرد: این تقسیم بندی با هدف ایجاد مقدمات ارتقا کیفی برنامه های عملیاتی و افزایش اثربخشی آن ها در ارتقا شاخص های کمّی سلامت انجام شده و هرساله در سنجش عملکرد دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور تاثیرگذار است.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: از همه معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک و واحد های زیر مجموعه به خصوص شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و در کسب این افتخار نقش داشته اند، تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم هر ساله شاهد بهبود شاخص های برنامه عملیاتی در سطح این دانشگاه باشیم.


( ۲ )

نظر شما :