نرم افزار جامع میز تشریح موجب درک بهتر مطالب برای دانشجویان

۰۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۱۸۲۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۷
مدیر گروه علوم تجربی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با استفاده از نرم‌افزار جامع میز تشریح مجازی سه بعدی، امکان درک بهتر مطالب برای دانشجویان وجود دارد.
نرم افزار جامع میز تشریح موجب درک بهتر مطالب برای دانشجویان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مریم باعزم، بیان کرد: امروزه استفاده از نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازها در آموزش نوین و به روز علوم پزشکی و پیراپزشکی مورد توجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این برنامه ها، نرم افزار جامع میز تشریح مجازی سه بعدی است که می تواند در درک بهتر مطالب آناتومی به دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی مفید و کمک کننده باشد.

وی تاکید کرد: با حمایت‌های معاونت آموزشی و سایر همکاران یک دستگاه میز تشریح از شرکت دانش آوران مشهد تهیه و نصب شد که با کمک این نرم افزار می توان تمامی مجراهای آناتومی و بافت شناسی بدن در رشته‌های مختلف رادیولوژی جراحی و آنژیوگرافی و... را مورد بررسی و مطالعه قرار داد؛ همچنین امکان مشاهده جزئیات بیشتر داخل بدن نیز با استفاده از این نرم افزار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امید است که با استفاده از این نرم افزار بتوان سطح آموزشی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی را افزایش داد و گامی نوین در آموزش مجازی و به روز دانشجویان برداشت.


( ۶ )

نظر شما :