ارائه خدمات ویژه و با کیفیت در کلینیک های ویژه

۰۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۶ کد : ۱۸۲۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۰
مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مثلث سه ضلعی کلینیک های ویژه امام رضا(ع)، ساعی و کوثر در مرکز استان، خدمات با کیفیت با تعرفه های مناسبی را به مردم اراک و سایر شهرستان های استان و حتی استان های همجوار ارائه می کند.
ارائه خدمات ویژه و با کیفیت در کلینیک های ویژه

به گزارش وب دا مرکزی، میثم بخشی بیان کرد: اصلی ترین کلینیک از این مجموعه، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) است که خدمات درمانی و سرپایی متعددی از جمله خدمات داخلی، قلب، گوارش، گوش، حلق و بینی، چشم، طب فیزیکی، نورولوژی، ارتوپدی، نوروسرجری و دیگر تخصص های لازم در مجموعه دانشگاهی را به مردم ارائه می دهد.

وی افزود: شنوایی سنجی، نوار عصب و عضله و نوار مغز از جمله واحدهای پاراکلینیکی این مجموعه هستند.

وی تاکید کرد: به دلیل سهولت و در دسترس بودن آسان تر مردم به آزمایشگاه، دو آزمایشگاه جنرال و سلول مولکولی در این مرکز فعالیت می کنند.

بخشی در ادامه خاطرنشان کرد: در کلینیک کوثر هم خدمات متنوعی ارائه می شود و سعی شده برای راحتی مردم، علاوه بر خدماتی که در سایر کلینیک ها انجام می شود در کنار خدمات تخصصی تر در کلینیک کوثر نیز ارائه شود.

مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: کلینیک طب سنتی، غربالگری تیروئید و کلینیک قلب نوزادان، زنان و زایمان کلینیک های تخصصی این مرکز هستند.

وی یادآور شد: سومین ضلع از کلینیک های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، کلینیک تازه تاسیس ساعی است که با هدف رفع کمبودهای فضایی که در دو کلیلنیک قبلی احساس می شد، شروع به فعالیت کرده است.

بخشی خاطرنشان کرد: آغاز به کار این کلینیک به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر همراه شد، اما خوشبختانه با آغاز رسمی این واحد، قدم به قدم و مرحله به مرحله به هدف کلی مجموعه بهداشت و درمان در استان نزدیک شده و امیدواریم کارایی و عملکرد صددرصدی را در هر سه کلینیک شاهد باشیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تجمعات به خصوص در فضاهای سربسته، محیط های مناسبی برای انتقال کرونا هستند از مردم خواست با شماره گیری از طریق تلفن 33890 و یا از طریق سایت و اینترنتی اقدام به اخذ نوبت به صورت غیر حضوری کرده و حضور خود و نزدیکانشان را در هر یک از کلینیک های مورد نظر در ساعت تعیین شده موکول نمایند تا ضمن صرفه جویی در وقت و زمان، در قطع زنجیره این بیماری مهلک نیز مشارکت داشته باشند.


( ۱ )

نظر شما :