نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر روند برگزاری کنکور سراسری پیش رو

۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۸ کد : ۱۸۳۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موارد بهداشتی که باید در سالن های برگزاری آزمون رعایت شود، توسط مسئولین بهداشتی نظارت می شود.
نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر روند برگزاری کنکور سراسری پیش رو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: در آستانه برگزاری کنکور سراسری با توجه به وظیفه مسئولین معاونت بهداشتی در حفظ سلامت مردم، بازرسین بهداشتی همانند سال گذشته از تمامی سالن های محل برگزاری آزمون بازدید و بر حسن اجرای دقیق پروتکل های وزرات بهداشت نظارت خواهند نمود.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اصول پیشگیری از انتشار ویروس رعایت فاصله گذاری اجتماعی است از این رو از تمامی داوطلبین و خانواده ها تقاضا مندیم که از تجمع در پشت درب محل برگزاری آزمون اجتناب نمایند.
متولی سلامت استان مرکزی، بهداشت فردی و رعایت پروتکل های بهداشتی را از اقدامات مهم پیشگیری از کرونا دانست و گفت: با وجود توزیع مواد غذایی بسته بندی شده و ماسک بین داوطلبین از دانش آموزان خواستاریم که ماسک، مداد و وسایل شخصی مورد نیاز را همراه خود داشته باشند.
وی افزود: رد و بدل مواد غذایی و مداد بین داوطلبین ممنوع است و دانش آموزان باید وسایل شخصی مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند، همچنین از داوطلبین خواهشمندیم که به منظور جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با صبر و حوصله بیشتری از مبادی ورود و خروجی مراکز برگزاری آزمون عبور کنند.
وی در پایان افزود: تمام تلاش ما بر این است که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به دور از استرس آزمون سراسری برگزار شود و ما نیز از  داوطلبین و همراهان تقاضا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام برگزاری آزمون سراسری ما را یاری نمایند.


نظر شما :