اولویت ارائه خدمات در کلینیک ایثار با ایثارگران است

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳ کد : ۱۸۳۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ایثارگران که از همه چیز خود برای حفظ نظام و انقلاب گذشتند، هیچ کوتاهی نباید صورت بگیرد.
اولویت ارائه خدمات در کلینیک ایثار با ایثارگران است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در دیدار با محمدرضا توحیدنژاد سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، افزود: خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز، در آن ایام با رشادت‌های خود نهال انقلاب اسلامی ایران را که با خون شهیدان کشور آبیاری شده بود را تناور نمودند و امروز ما مدیران وظیفه‌ داریم تا با ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها قدردان زحمات و صبوری این عزیزان باشیم.

وی بیان کرد: ایثارگران جنگ تحمیلی بر گردن همه ما حق دارند و حالا که نیاز به رسیدگی و مداوا دارند، این وظیفه ماست که زحمات آنها را جبران کنیم.

وی تاکید کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس و رزم آوران آن روزهای طلایی به حق و شایسته از عزیزترین دارایی خود که همان جان آدمی است گذشتند و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، که در مقابل آن ارائه خدمات مناسب و با کیفیت درمانی و  بهداشتی در شان این بزرگواران، کمترین کاری است که در این حوزه می توان انجام داد.

دکتر جمالیان ضمن اعلام آمادگی در تمامی زمینه‌های خدماتی، از ارائه خدمات در مجتمع توان‌بخشی ایثار اراک در بخش‌های دندانپزشکی و فیزیوتراپی و کاردرمانی با اولویت ارائه خدمت به ایثارگران معزز در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک امکانات بیشتر و بهتری در این مجتمع جهت رفاه حال ایثارگران راه‌اندازی نماییم.


( ۲ )

نظر شما :