دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره سراسری نشریات رتبه ۲۵ را کسب کرد

۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۸۴۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۸
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک این رتبه را در بین ۱۵۳ دانشگاه برتر وزارت علوم و وزارت بهداشت کسب کرده است.
دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره سراسری نشریات رتبه ۲۵ را کسب کرد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فخرالدین شریعتمداری بیان کرد: جشنواره سراسری نشریات(تیتر ۱۲) با ۷ اثر راه یافته به مرحله نهایی جشنواره برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین ۱۵۳ دانشگاه، حائز رتبه ۲۵ شد که بسیار عملکرد خوب و درخشان و نشان دهنده حرکت رو به جلو می باشد.

وی افزود: از مجموع 23789 اثر (بدون احتساب رسته اپلیکیشن ها) و نشریه راه یافته به مرحله اول داوری در نهایت تعداد 871 اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

وی تاکید کرد: از این بین، تعداد 254 نشریه در بخش نشریات برگزیده، تعداد 464 اثر در بخش آثار برگزیده، تعداد 113 اثر در بخش مجازی و تعداد 40 اثر در بخش ویژه جهت رقابت در مرحله نهایی داوری حضور خواهند داشت.

دکتر شریعتمداری در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین از بین 153 دانشگاه شرکت کننده در جشنواره، آثار 93  دانشگاه در جمع آثار راه یافته به داوری نهایی به چشم می خورد که نشان از پویایی و فعالیت دانشجویان و جوانان و همکاران در این حوزه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: این نشریات راهی برای تحقیقات جدید باز می‌کنند و تحقیقات پیشین را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند بنابراین مسئولین دانشگاه از اینگونه اقدامات و نشریات استقبال کرده و آنان را حمایت می کنند.

گفتنی است نشریات دانشجویی به کلیه نشریاتی که به صورت ادواری، گاهنامه یا تک شماره و نیز نشریات الکترونیکی که با نام ثابت و تاریخ نشر، در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، اقتصادی، هنری، ادبی و ورزشی توسط هر یک از دانشجویان، تشکل‌ها و نهادهای دانشگاهی، استادان و اعضای هیئت علمی یا گروهی از ایشان در دانشگاه ها منتشر و در محدوده دانشگاه ها توزیع می‌شوند، گفته می‌شود.


نظر شما :