بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی بر مدار توسعه

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۹ کد : ۱۸۵۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۹
استاندار استان زنجان و عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در جلسه امروز مباحث خوبی مطرح و اعضا به توسعه همه خدمات در مجموعه حوزه سلامت تاکید کردند.
بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی بر مدار توسعه

به گزارش وب دا مرکزی، فتح الله حقیقی بیان کرد: گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان ارائه شد که خوشبختانه با توجه به اقدامات خوب و قابل تقدیر مجموعه استان در این حوزه، عملکرد حوزه بهداشت و درمان و مجموعه استانداری و کنترل و مهار این بیماری در موج های قبلی گویای شایستگی و عملکرد خوب در این استان است.
وی افزود: هر چند استان مرکزی در این زمینه و البته اجرای طرح شهید سلیمانی خوب کار کرده، اما به گفته کارشناسان با توجه به ناشناخته بودن این ویروس برای کادر پزشکی و محققان این حوزه، رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان توصیه شده و تنها راه برون رفت از این بحران است.
وی تاکید کرد: برای ورود واکسن های کرونا باید زمان خرید و تا آن موقع ۳ محور رعایت پروتکل های بهداشتی و تقویت دفاتر سلامت و همچنین بیمارستان ها و مراکز درمانی را باید با نگاه ویژه تری، بنگریم.
حقیقی گفت: هر اندازه رعایت بهداشت توسط آحاد مردم جامعه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، فشار کمتری به دفاتر سلامت و بیمارستان های وارد می شود.
این عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در این یک سال و نیمی که از شیوع این بیماری می گذرد، عملکرد مدافعان سلامت و پیشگامان سلامتی قابل تقدیر است و مطمئنا مردم نیز قدردان آنان هستند و به خاطر پاسداشت و تجلیل از زحمات آنان در این مدت، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و شرایط را درک می کنند.
گفتنی فتح الله حقیقی عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک، در حال حاضر استاندار استان زنجان است.


نظر شما :