قول مساعد تامین تجهیزات سلامت محور در شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان

۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۸۸۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۶
نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان گفت: در راستای ارتقاء سطح سلامت مردم این مناطق، تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
قول مساعد تامین تجهیزات سلامت محور در شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان

به گزارش وب دا مرکزی، ولی الله بیاتی بیان کرد: مسائل حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اراک، در راس امور قرار دارد و در رفع چالش و معضلات موجود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم تا به هدف اصلی، سلامت عمومی و گذر از پیک پنجم کرونا با کمترین تلفات برسیم.
وی افزود: از تمامی مدافعان و حافظان سلامت علی الخصوص دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، روسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های امام سجاد(ع) آشتیان، والفجر تفرش و فرهنگ خسروانی فراهان که در این روزها که ویروس کرونا همگان را گرفتار کرده است، در حال مبارزه و تلاش هستند، تشکر و قدردانی می کنیم و ان شالله بتوانیم با  همدلی و همیاری که وجود دارد، در کنار همدیگر روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در حاشیه بازدید از بیمارستان های امام سجاد(ع) آشتیان، والفجر تفرش و فرهنگ خسروانی که با حضور نماینده منتخب مردم این شهرستان ها صورت گرفت اضافه کرد: حوزه درمانی و بهداشتی این شهرستان ها، چالش ها و کمبودهای دارند که در حال حاضر دستگاه هایی چون  اکسیژن ساز، سی تی اسکن، ماموگرافی و غیره مهمترین آنها است که امیدواریم با کمک نماینده منتخب مردم، حل و فصل  و تامین شود.
دکتر جمالیان گفت: به منظور تکمیل بخش مراقبت ویژه بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان، مبلغی بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان در تهیه تجهیزات این بخش اعم از دستگاه ونتیلاتور و تخت و... هزینه شده است که در این راستا در خنجین نیز به منظور رفع چالش در حیطه عکس برداری ها از دندان، دستگاهی فراهم خواهد شد.
وی افزود: در بازدید از مراکز درمانی شهرستان تفرش شاهد کمبود دستگاه های اکسیژن ساز بودیم که در دوران اپیدمی کرونا مهمترین معضل این شهرستان به شمار می رود، از این رو پس از پیگیری های صورت گرفته یک دستگاه اکسیژن ساز در هفته جاری وارد شهرستان شده و تا آخر ماه آتی به مراحل نصب و بهره برداری می رسد که آماده سازی این مهم و مراحل نصب و راه اندازی آن مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت که قسمتی از آن توسط خیرین شهرستان و دانشگاه فراهم شده و ولی الله بیاتی نماینده شهرستان نیز جهت رسیدن به تمامی این اهداف، قول مساعد داده اند.
وی تاکید کرد: در این بازدید با حضور در بخش های مختلف مراکز درمانی، ضمن عیادت بیماران، به گفتگو با بیماران و پرسنل حوزه سلامت پرداختیم و نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، گوش شنوایی برای چالش، مسائل و مشکلات پرسنل سلامت در بیمارستان شدند و قول دادند که تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و چالش های موجود در حوزه سلامت و بخش درمان به کار گیرند.
دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: از اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی سلامت مردم و مشکلات پرسنل حوزه سلامت را جزء دغدغه‌های خود می‌دانند، جای تشکر و قدردانی دارد و این مهم  بسیار حائز اهمیت می باشد و در این راستا از تلاش و پیگیری های ولی الله بیاتی نماینده این حوزه تقدیر و تشکر می‌نماییم و امیدواریم که با حضور ایشان در این مناطق شاهد رشد و بالندگی در حوزه سلامت باشیم.


( ۱ )

نظر شما :