اراک میزبان ۲ هیات بورد رادیولوژی و روانپزشکی وزارت بهداشت

۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۸۹۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۰
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک از سفر هیات های بورد رادیولوژی و روانپزشکی وزارت بهداشت به اراک خبر داد و گفت: هدف از سفر مسئولان این هیات ها، بازدید میدانی و دوره ای از برنامه های دستیاری رادیولوژی و روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک بود.
اراک میزبان ۲ هیات بورد رادیولوژی و روانپزشکی وزارت بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی بیان کرد: دکتر حکمت نیا(دبیر هیات بورد رادیولوژی) و دکتر پور علی اکبر از دانشگاه علوم پزشکی ایران، به همراه دکتر شمس(بورد روانپزشکی) به همراه کارشناسان وزارت بهداشت حضور داشتند و جلسه ای با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و اعضای گروه آموزشی برگزار و نقطه نظرات و مشکلات و مسائل مهم این حوزه مطرح شد.

وی افزود: هیات تخصصی بعد از دیدار با دستیاران گروه آموزشی به بازدید میدانی پرداختند و در گروه رادیولوژی نیز پس از بازدید از مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان امیرکبیر رضایت خود را ابراز داشتند.

وی تاکید کرد: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات مهم و موثر آموزشی و درمانی نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به مردم در استان دارد.

دکتر آشتیانی خاطرنشان کرد: گروه رادیولوژی در ادامه از مرکز  آموزشی  درمانی آیت الله طالقانی بازدید کرد که نظرات خوبی در خصوص افزایش فضای فیزیکی ارائه و همچنین قول های مساعدی در مورد تامین تجهیزات تصویربرداری در این مرکز داده شد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جمع بندی گروه رادیولوژی این بوده که دانشگاه علوم پزشکی اراک در مقایسه با بازدید قبلی پیشرفت های قابل توجه و موثر و حرکت رو به جلو و با برنامه ای در این گروه داشته است.

وی یادآور شد: در گروه روانپزشکی نیز، پس از بازدید از بخش اعصاب و روان مرکز آموزشی و درمانی هاشمی سنجانی که مراحل پایانی خود را سپری می کند و به زودی 100 تخت را به مجموعه اراک و استان اضافه خواهد کرد، از  روند بازسازی مرکز و مجموعه اقدامات انجام شده در این خصوص ابراز رضایت داشته و خرسند بودند.

وی تصریح کرد: این گروه همچنین از درمانگاه ها و تخت های بستری موجود در بیمارستان امیرکبیر هم بازدید به عمل آورد که در مجموع به این نتیجه رسیدند که باید تعداد تخت های این حوزه افزایش یابد که با افزایش تعداد تخت ها، روند کمی و کیفی ارائه خدمات در این زمینه بهبود خواهد یافت.

دکتر آشتیانی گفت: با تکمیل این مراکز و افزایش تعداد تخت ها، به نظر می رسد به میانگین استاندارد کشوری نزدیک تر شویم.

وی افزود: هر چند روز شلوغ و پرکاری را سپری کردیم اما، میزان رضایتمندی اعضای این دو گروه و میهمانان وزارت خانه نشان می دهد، میزان فعالیت و تلاشی که در مجموعه اراک انجام شده اثرگذار و مهم بوده که به نوبه خود از تک تک این عزیزان و همکاران تشکر و قدردانی می کنم.


( ۵ )

نظر شما :