واکسیناسیون گروه های خدمت

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۳ کد : ۱۹۰۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همزمان با سراسر کشور در استان نیز، گروه های متعدد و طیف های مختلف خدمتی پس از هماهنگی، فراخوان خواهند شد.
واکسیناسیون گروه های خدمت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی ضمن تبریک عید غدیر از مردم خواست تا در تعطیلات پیش رو، حتی الامکان از منزل خارج نشوند.
وی افزود: از مردم می خواهیم از برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی و رفتن به میهمانی ها و رفتن به مسافرت جدا پرهیز کنند تا کمک زیادی به کنترل موج پنجم که با شدت و سرعت زیادی در استان در حال جولان دادن است، نمایند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل و ابلاغیه جدیدی از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی در راستای واکسیناسیون طیف های مختلف و متعدد گروه های خدمت تعریف شده، بعد از برگزاری جلسه کمیته واکسیناسیون، مقرر شد برای گروه های تعریف شده این واکسیناسیون را انجام دهیم.
دکتر علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: در گروه نخست کلیه رانندگان حمل و نقل عمومی اعم از درون و برون شهری، جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی که بعد از هماهنگی های لازم فراخوان خواهند شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: معلمین عزیز در گروه دوم هستند که به این عزیزان نیز بعد از هماهنگی لازم با آموزش و پروزش و تعیین زیرساخت های لازم مکانی و سخت افزاری و غیره از اواسط هفته آتی واکسینه خواهند شد.
وی یادآور شد: خبرنگاران نیز در گروه سوم هستند، که بر مبنای لیست تهیه شده به آنها نیز واکسن تزریق می شود.
دکتر علیمحمدی خاطرنشان کرد: زندانیان بعد از مکاتبه با سازمان زندان ها، اساتید حوزه و دانشگاه، بیماران دیابتی که در سامانه ثبت نام کرده باشند و کارمندان بانک ها نیز در اولویت های بعدی دریافت واکسن هستند.
وی در پایان با اشاره به اینکه همچنان کار تزریق واکسن به گروه سنی ۵۵ سال به بالا در حال انجام است، گفت: از تمام این عزیزانی که تاکنون موفق به دریافت واکسن خود نشده اند، می خواهیم با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تزریق واکسن مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.


( ۲ )

نظر شما :