خواسته کادر درمان، حفظ سلامت مردم است

۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۹۰۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجاهدت و تلاش های خالصانه کادر درمان در جهت حفظ سلامت مردم می باشد.
خواسته کادر درمان، حفظ سلامت مردم است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در دید و بازدید مجازی "عید غدیر" در لایو اینستاگرام، ضمن عرض تبریک و تهنیت عید سعید غدیر خم خدمت هم استانی های عزیز به خصوص کادر محترم دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیان کرد: خواسته کادر درمان، حفظ سلامت مردم می باشد و توقع داریم که در جهت تحقق این خواسته که ماحصل آن به همگان بر می گردد با مدافعین سلامت همراه بوده و همکاری های لازم را داشته باشند تا در کنار ضررهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... بیشترین بهره وری را برای سلامت داشته باشیم.
وی افزود: امام علی (ع) یکی از نمونه‌های بارز جوانمردی، اخلاق و گذشت می باشد و این اعیاد فرصتی است که تفکر کنیم که چگونه علی وار زندگی کنیم.
وی اظهار کرد: علی‌رغم میل باطنی در دو سال اخیر به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت خود و دیگران از برگزاری مراسم و تجمعات در این روزها اجتناب کردیم از این رو از همه سادات عزیزی که در این روزها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مراسم عید غدیر را برگزار کرده‌اند و برای سلامتی خود، خانواده و مردم ارزش زیادی قائل شدند، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
وی یکی از اصلی ترین راه های کنترل اپیدمی کرونا را واکسیناسیون دانست و افزود: خوشبختانه به دلیل پوشش دهی مطلوب و مناسب واکسیناسیون در گروه سنی بالای ۶۵ سال، موارد مرگ و میر بسیار کاهش یافته است از این رو مانند پیک های قبلی نگران افراد سالمند نمی باشیم و در حال حاضر بیشتر نگران افرادی هستیم که سن کمتر از ۶۵ سال دارند و یا مبتلا به بیماری زمینه ای هستند.
متولی سلامت استان مرکزی در ادامه به سرعت خوب واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در چند روز اخیر حدود ۹ هزار نفر در روز واکسینه شده اند و به دلیل نبود چالش در این زمینه و تجهیزات و امکانات کافی، قادر به افزایش این ظرفیت می باشیم اما در حال حاضر نیاز است که افراد واجد شرایط با حضور به موقع خود در مراکز مربوطه به راحتی و بدون هیچگونه اتلاف زمان واکسن خود را دریافت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در  پایان نوید روزهای روشن را در صورت ادامه روند واکسیناسیون و همکاری مردم با کادر مدافع سلامت داد.


نظر شما :