تجلیل رییس سازمان انرژی اتمی از رییس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۴ کد : ۱۹۰۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۶
رییس سازمان انرژی اتمی از عملکرد و مدیریت موفق دکتر سید محمد جمالیان رییس و دکتر سعیدرضا سلطانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک، در راه اندازی و تکمیل بیمارستان پرتویی، سوانح و سوختگی استان مرکزی با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
تجلیل رییس سازمان انرژی اتمی از رییس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی اکبر صالحی در حاشیه بازدید خود از این مرکز، گفت: آماده سازی و تجهیز این مرکز درمانی که به گفته مسئولان حوزه سلامت استان مرکزی به شدت مورد نیاز بوده، در کمترین زمان نشان از مدیریت خوب و همت این عزیزان برای درمان بیماران سوانح و سوختگی است که آمار بالایی هم دارند.
متن کامل این پیام به این شرح است: 

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً 
اگر امروز مدیران و تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور با عزمی استوار و خلل ناپذیر پای در میدان مجاهدت علمی نهاده و در پرتو اراده ملی و انسجام اسلامی، برگ زرّین دیگری به کارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌افزایند، برناظران آگاه و صاحب بصیرت، آشکار و هویداست که این دستاوردها، مرهون همکاری‌های افرادی از خود گذشته است که بی نام و نشان، زمینه حضور قدرتمند فرزندان این مرز و بوم را در این کارزار جهانی فراهم نموده اند.
از این رو بر خود لازم می دانم که به پاس تلاش های مجدانه و بی شائبه این عزیزان در خصوص راه اندازی مرکز پرتویی، سوانح و سوختگی اراک در مراسم پانزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای مصادف با بیست فروردین ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر نمایم.
امید است در پرتو الطاف الهی، بیش از پیش در مسیر خدمت رسانی به میهن عزیز اسلامی توفیق یافته و با تلاش و همت مضاعف در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر حسنات کارنامه خدمات خود بیفزایید.
دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی همکاران گرامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  از درگاه یگانه هستی بخش مسئلت می نمایم.

دکتر علی اکبر صالحی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران


( ۴ )

نظر شما :