رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک انتصاب سرپرست شهرداری اراک را تبریک گفت

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۴ کد : ۱۹۱۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۴۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی انتصاب شهردار جدید کلان شهر اراک را به مجموعه شهرداری تبریک گفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک انتصاب سرپرست شهرداری اراک را تبریک گفت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در پیامی انتصاب جناب آقای مهندس محمد جعفرپور را به سِمَت سرپرست شهرداری اراک تبریک و از زحمات خالصانه سرپرست سابق، مهندس علیرضا بیاتیان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر جمالیان در این پیام، نقش مجموعه شهرداری ها با واحدها و معاونت های گوناگون را کنترل و مدیریت موج ها و پیک های مختلف این بیماری را اثرگذار و کلیدی دانست.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر آنکس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی نام خود را جاودان کرد

 به نمایندگی از مجموعه بهداشت و درمان در مرکز استان، انتصاب شایسته جناب مهندس محمد جعفر پور را به عنوان سپرست شهرداری اراک تبریک عرض می‌کنیم و ایمان داریم که حضور شما در این مسئولیت به عنوان  امین مردم و فردی معتمد، سخت‌کوش و پرتلاش با کوله باری از تجارب، نوید بخش توسعه پایدار شهری بویژه ارتقا برنامه ریزی های سلامت اجتماعی و سلامت عمومی می باشد و امیدواریم در این مسیر پر افتخار، جنابعالی و اعضا محترم شورای شهر بیش از پیش دوشادوش و همگام با دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای اهداف فوق الذکر کوشا باشید.

از حضرت رب العزه تمنا دارم همسو و هماهنگ در پیشبرد نصب العیون و وظیفه خطیر خویش مزید توفیقات یافته و گشایش درهای رحمت و مغفرت حریم حضرت حق را برای حضرتعالی و اعضاء شورای شهر مجاهد و کوشای شهرمان آرزومندیم.

جناب آقای مهندس علیرضا بیاتیان،  از اینکه ایامی چند را در این جایگاه به صورت خالصانه و عالمانه به انجام وظیفه پرثمر و مؤثر پرداختید، از شما سپاسگزاریم و اینک جای دارد که به پاس قدردانی از زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرداری کلانشهر اراک و ارتقا سلامت آحاد مردم، همیاری و مدد شما در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بالاخص در امر واکسیناسیون عمومی و ... نهایت سپاس و قدردانی را خدمت حضرتعالی و خانواده محترم که در این تلاش و به ثمر رسیدن آن یار همیشگی و همراه دلسوز شما بوده‌اند، ابراز داریم.

شور شیرین خاطرات مساعی جزیل شما همواره در این ارگان که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و همت شما بر آن موج می زند به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود که “بقیة الله خیرٌ لکم” لطف حق، یار و یاور شما باشد.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

مرداد ماه ۱۴۰۰


( ۷ )

نظر شما :