صنایعی که در روزهای سخت، مسئولیت اجتماعی خود را خوب ایفا کردند

۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۸ کد : ۱۹۲۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از صنایعی که در روزهای سخت کرونایی به کمک مجموعه بهداشت و درمان شتافتند، سپاسگذاریم.
صنایعی که در روزهای سخت، مسئولیت اجتماعی خود را خوب ایفا کردند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع مدیران و کارگران کارخانه واگن پارس بیان کرد: ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان نقش موثری در مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته است.

وی افزود: مدافعان سلامت در عرصه کمک به بیماران و مبارزه با ویروس منحوس کرونا، از جان گذشتند تا جان کسی به خطر نیفتد، در این میان حضور صنایعی چون شرکت واگن پارس در این برهه بحرانی در حوزه سلامت انرژی مضاعفی از لحاظ روحی و روانی برای کادر درمان در برداشته است.

وی تاکید کرد: شرکت واگن پارس از ابتدای شروع همه گیری کرونا، در حیطه وظایف اجتماعی دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی اراک بسیار خوش درخشید و با شارژ و اهدای کپسول های اکسیژن کمک حال دانشگاه و نیروبخش مدافعین سلامت بوده است.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: این شرکت یکی از شرکت هایی است که در کنترل و مدیریت بیماری کرونا بسیار خوب عمل کرده و به سلامت کارگران و خانواده آنها اهمیت ویژه ای قائل شده است و امیدوارم که صنایع بزرگ استان صنایعی چون واگن پارس و ماشین سازی را الگو خود قرار دهند و روز به روز شاهد تعامل هرچه بیشتر صنایع با دانشگاه علوم پزشکی اراک باشیم.

مدیرعامل کارخانه واگن پارس اراک نیز گفت: با توجه به اینکه اکسیژن تولید شده در کارخانه، در جهت درمان بیماران کرونایی نقش بسیار مفید و موثری دارد، به محض درخواست دانشگاه علوم پزشکی اراک چندین کپسول اکسیژن را در اختیار دانشگاه قرار دادیم که توسط تیمی حاضر در صحنه کپسول ها مرتباً شارژ و تحویل داده می شوند.

مهندس مرتضی ملانژاد افزود: اولویت اصلی سلامت مردم است و در صورت سلامت جامعه، نیروهای شرکت سالم و سلامت خواهند بود از این رو شرکت واگن پارس در راستای کمک و خدمت رسانی به حوزه سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


( ۱ )

نظر شما :