روز پرکار نقاهتگاه شهید هادیان و کلینیک تنفسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۸ کد : ۱۹۳۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۰
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک از مراجعه حدود ۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا به این دو مرکز تنها در ۲۴ ساعت خبر داد.
روز پرکار نقاهتگاه شهید هادیان و کلینیک تنفسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت بیان کرد: طبق آخرین آمار گرفته شده، ۳۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در نقاهتگاه کرونایی شهید هادیان در طول ۲۴ ساعت پذیرش شده و پس از دریافت خدمات سرپایی، اکسیژن درمانی و آزمایشات مربوطه به قرار گرفتن در قرنطینه خانگی توصیه و هدایت شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در این نقاهتگاه ۴۵ تخت فعال است که به محض خروج شماری از بیماران بلافاصله بیماران دیگر جایگزین آنها می‌شوند و مدافعین سلامت با وجود خستگی به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه به پذیرش ۳۰۰ بیمار در کلینیک تنفسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و افزود: این کلینیک با دو پزشک عمومی، یک واحد تزریقات و ۶ تخت فعال در حال ارائه خدماتی چون سرم درمانی و اکسیژن درمانی به بیماران مبتلا به کرونا می باشد.

دکتر خانی دخت در ادامه اظهار کرد: افزایش تعداد مبتلایان و کمبود تجهیزات بار سنگینی را بر دوش مدافعین گذاشته است اما با وجود خستگی در حال فعالیت هستند، از این رو از مردم می خواهیم که در صورت مراجعه به نقاهتگاه صبر و حوصله بیشتری را به خرج داده و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کرونا بی رحم‌تر از همیشه به جان شهروندان افتاده است، از مردم می خواهیم که جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از قبل جدی بگیرند.


( ۳ )

نظر شما :