آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای شازند

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۰۱۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: از شروع بیماری کرونا شهرستان شازند پیک های متوالی را پشت سر گذاشته که در حال حاضر وضعیت رنگ بندی شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر کرده است.
آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای شازند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی واعظ بیان کرد: از مدت شروع بیماری کرونا تعداد 7 هزار و 946 نفر در این شهرستان به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند که تعداد 6 هزار و 792 نفر بهبود یافته و در حال حاضر تعداد 901 نفر تحت درمان و قرنطینه می باشند.

وی افزود: با همکاری ریاست و پرسنل بیمارستان شازند، در درمان بیماران دچار بحران حادی نیستیم و بیماران این شهرستان به استان سرریز نشدند.

دکتر واعظ در ادامه به روند تزریق واکسیناسیون اشاره نمود و اظهار داشت: در حال حاضر 73 هزار و 240 دُز واکسن در سطح شهرستان تزریق شده که تعداد 47 هزار و 290 دُز نوبت اول و 25 هزار و 950 دُز نوبت دوم تزریق شده است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در روستاها نیز از روز 22 شهریور آغاز شده که در روز اول تعداد 3 هزار و 700 نفر واکسینه شده اند.

وی در پایان گفت: با سرعت گرفتن تزریق واکسن در سطح کشور و همچنین شهرستان شازند در هفته های آینده گام نهایی را برداشته و درصد بالایی از مردم واکسن دریافت خواهند کرد.


( ۵ )

نظر شما :