تودیع و معارفه رییس اورژانس استان مرکزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۹ کد : ۲۰۱۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۷۱
در مراسمی از زحمات دکتر پریا بهرامی تقدیر و دکتر محمد پروهان به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی شد.
تودیع و معارفه رییس اورژانس استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه ضمن تشکر از زحمات دکتر بهرامی، گفت: این واحد پیشرفت های چشمگیری داشته است به طوریکه دستورالعمل های ابلاغی به سرعت پیگیری و در دستور کار قرار می گرفت.

دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: راه اندازی سیستم آسایار و تله مدیسن در کنار افزایش تعداد پایگاه ها به طوریکه هیچ پایگاه کانکسی جاده ای  در استان وجود ندارد، از برنامه های مهم اورژانس در سال های اخیر بوده است.

وی  افزود: علیرغم اینکه به لحاظ تعداد پایگاه از میانگین کشوری، 10 پایگاه عقب بودیم، خوشبختانه در یک سال گذشته با همکاری خیرین هر 10 پایگاه کلنگ زنی شد که یک پایگاه افتتاح، 3 پایگاه تقریبا آماده و بقیه نیز بزودی افتتاح خواهند شد.

وی تاکید کرد: اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی، ویترین دانشگاه علوم پزشکی است و باید با گذشت ایام، کیفیت ارائه خدمت در این حوزه نیز افزایش یابد.

دکتر جمالیان در پایان با اشاره به اینکه زمان ماموریت های درون شهری اورژانس زیر 8 دقیقه و در جاده زیر 15 دقیقه است، گفت: تلاش می کنیم موانع و مشکلات پیش روی اورژانس را برداریم تا هم کمیت و هم کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در این حوزه ارتقا یابد.

دکتر پریا بهرامی هم در ادامه جلسه به کار گروهی و کسب موفقیت هایی در این حوزه اشاره کرد و گفت: در طی این مدت تمام تلاشمان را کردیم و اگر موفقیتی حاصل شده  نتیجه کار گروهی مجموعه اورژانس بوده است.

وی افزود: در زمینه هایی چون راه اندازی و پیگیری اورژانس هوایی، در زمینه MCMC،تجمیع مراکز پیام و استفاده از سیستم پیام آسایار توانستیم عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهیم.

وی تاکید کرد: راه اندازی موتور و اتوبوس آمبولانس در سال های اخیر علیرغم مشکلات مالی فراوان و تحریم هایی که علیه کشورمان است از دیگر اقدامات ارتقای سطح خدمات در این حوزه است.

وی در پایان گفت: حدود 1700 متر مربع را به ساختمان های اورژانس با کمک مسئولین و البته خیرین و همچنین حمایت های مسئولین دانشگاه اضافه کرده ایم و  کمی از کمبودهای این حوزه را جبران نمودیم.

دکتر محمد پروهان، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این جلسه گفت: مجموعه اورژانس روند رو به رشدی در چند سال گذشته داشته و امیدوارم بتوان ضمن ادامه این موفقیت ها، مشکلات و کمبودها را نیز با همکاری و حمایت همکاران و مسئولین مرتفع نمود.

دکتر علیمحمدی و دکتر سلطانی معاونین بهداشتی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز که در جلسه حضور داشتند ضمن تشکر از زحمات دکتر بهرامی، برای دکتر پروهان آرزوی موفقیت کردند.


( ۱۳ )

نظر شما :