نباید در خواب واکسیناسیون بمانیم

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۰۲۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۹
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در خواب غفلت واکسیناسیون ماندن و از پروتکل های دیگر غافل شدن، ممکن است نظام سلامت را تهدید کند.
نباید در خواب واکسیناسیون بمانیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: روند مناسب واکسیناسیون  و سرعت گیری خوب در این روزها، قابل قبول است، اما نباید سرمست از این اتفاق شد و  دچار غفلت از کارهای ضروری در این زمینه شویم.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر پوشش واکسیناسیون در استان هستیم، اما در کنار آن، باید اقدامات مهم دیگری انجام شود.

وی تاکید کرد: رعایت توصیه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، سرعت بخشیدن در روند واکسیناسیون، بازگشایی مناسب مدارس و دانشگاه ها از جمله اقدامات ضروری است که همچنان باید رعایت شود.

دکتر علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: یادمان باشد طبق یک پیش بینی پاندمی کووید ۱۹ ممکن است همچون سرخک به یک بیماری دوران کودکی تبدیل شود و آمادگی برای این پدیده در مدیریت سلامت کشور بسیار حیاتی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عادی انگاری‌ها جنبه روحی روانی دارد؛ با وجود این همه فوتی، چرا برخی خانواده‌ها به این باور که باید رعایت کنند، نمی‌رسند.


( ۲ )

نظر شما :