بیمارستان آیت الله خوانساری نماد مشارکت مردمی است

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۳ کد : ۲۰۲۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۲
دکتر علی اکبر کریمی در آیین افتتاح دستگاه شتاب دهنده بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: این مرکز درمانی نماد مشارکت مردمی و خیرین حوزه سلامت است.
بیمارستان آیت الله خوانساری نماد مشارکت مردمی است

نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک پناهگاه دردمندانی است که به بیماری سخت سرطان دچار می شوند و چه از استان خودمان و چه از سایر استان‌ها به آن مراجعه می کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به دلیل اینکه حجم کاری این مرکز درمانی به خاطر تعداد بالای مراجعین بسیار زیاد است، افزود: تجهیزات و اغلب دستگاه های پزشکی این مرکز درمانی کهنه و فرسوده شده بود که خوشبختانه با تلاش همگان بلاخره در این رقابت و ماراتن نفس‌گیر این دستگاه به روز و کارآمد وارد مرکز استان و این بیمارستان شد.

دکتر کریمی همچنین یادآور شد: یکی از دغدغه هایی که برای حوزه سلامت و این مرکز وجود داشت امروز با راه اندازی دستگاه شتاب دهنده حل شد.

وی تاکید کرد: تا پیش از این بیماران و مراجعین به این مرکز مجبور بودند به سایر استان‌ها اعزام و یا با رفتن به بخش خصوصی برای درمان با هزینه های گزاف و بسیار زیاد روبرو شوند.

نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: متاسفانه در استان مرکزی و در حوزه سلامت کمبودهای زیادی مشاهده می شود که باید با همکاری و تلاش شبانه روزی آنها را مرتفع کرد.

وی در پایان یادآور شد: تامین پزشک متخصص ثابت در این مرکز نیز یکی دیگر از مسائلی است که باید برای تقویت و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده توسط این مرکز پیگیری و محقق شود.


نظر شما :