تشکر متولی سلامت از شرکت ماشین سازی به خاطر قرار دادن سوله ورزشی برای تزریق واکسن

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۵ کد : ۲۰۳۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۲
دکتر سید محمد جمالیان گفت: از مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک (آقای صفری) و تصمیم گیران این امر، جهت در اختیار قرار دادن سوله ورزشی این شرکت برای انجام واکسیناسیون، تشکر می کنم.
تشکر متولی سلامت از شرکت ماشین سازی به خاطر قرار دادن سوله ورزشی برای تزریق واکسن

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: کمبود تجهیزات یکی از مشکلات فراروی افزایش و توسعه مراکز واکسیناسیون در استان است و لازم است سایر دستگاه‌های اجرایی، صنایع و خیران در این جهت به کمک بخش بهداشت و درمان بشتابند.

وی افزود: موج پنجم کرونا در استان رو به کاهش اما شکننده است و برای تحقق واکسینه کردن ۷۰ درصد جمعیت و رسیدن به نقطه نسبتا امن، نیازمند پای کار آمدن سایر ادارات، خیرین و به خصوص صنایع هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت ماشین سازی اراک به این اقدام نگاه مثبتی داشته و یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون را راه اندازی کرده است.

وی تاکید کرد: این مرکز ضمن واکسینه کردن کارگران شرکت ماشین سازی، می تواند خدمات خوبی به سایر شرکت ها و صنایع همجوار و حتی مراجعین ارائه دهد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: اولویت مهم ما در نزول پیک پنجم حداکثر واکسیناسیون افراد است که تا پیک بعدی بتوانیم جمعیت قابل توجهی را واکسینه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین ضمن تشکر از مدیران و تصمیم گیران شرکت ماشین سازی اراک به خاطر انجام این امر  مهم، گفت: در حال حاضر 8 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اراک فعالیت می کنند که برای افزایش ضریب واکسیناسیون و تعداد تزریق واکسن، نیازمند افتتاح و همکاری سایر ارگان های دولتی و بخش خصوصی هستیم.


( ۱ )

نظر شما :