شهرستان تفرش بدون بستری کرونایی

۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۰۴۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان تفرش گفت: این شهرستان در وضعیت خوبی قرار دارد و امیدواریم مردم این شرایط را حفظ کنند.
شهرستان تفرش بدون بستری کرونایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اردلان زیلابی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان تفرش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و امیدواریم با همکاری و همراهی همه به وضعیت ها و رنگ بندی های بهتری برسیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بیش از 12 هزار و 500 تست از جمله pcr و rapid انجام شده است که منجر به شناسایی 2500 بیمار شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر حدود 57 نفر در ایزوله خانگی هستند و خدا را شاکریم که هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان بستری نیستند.

دکتر زیلابی در ادامه  ضمن ابراز تاسف از فوت حتی یک هموطن بر اثر کرونا خاطرنشان کرد: فوتی های شهرستان تفرش در پیک پنجم نسبت به موج چهارم یک هفتم گزارش شده و این نشان از همکاری و درایت مردم و البته تاثیر واکسن است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تفرش همچنین از کادر بهداشت و درمان به خاطر زحمات فراوان و شبانه روزی و مردم به خاطر همکاری و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی  تشکر کرد و گفت: تنها راه مقابله با این بیماری و همه گیری، اتحاد و انسجام ملی است.

وی تاکید کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، دانشگاه پردیس، سپاه و هلال احمر و  ... در امر واکسیناسیون، خوشبختانه تاکنون به بیش از 22 هزار نفر واکسن تزریق شده است.

دکتر زیلابی گفت: حدود 77 درصد جمعیت واجد شرایط بالای 18 سال دریافت واکسن یک دُز و حدود 52 درصد هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی در پایان گفت: دبیرستان خشایار  شهرستان تفرش، مرکز تجمیعی واکسیناسیون است که برای سهولت و البته افزایش سرعت واکسیناسیون، از امروز شیف بعدازظهر این مرکز نیز دایر و فعال خواهد شد.


( ۳ )

نظر شما :