تزریق بیش از ۹۶ هزار دُز واکسن در شازند

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۴ کد : ۲۰۴۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۳۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از واکسن کرونا شده که مطمئنا در آینده نیز نتایج آن مشاهده خواهد شد.
تزریق بیش از ۹۶ هزار دُز واکسن در شازند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی واعظ بیان کرد: تاکنون بیش از 96 هزار دُز واکسن در سطح شهرستان شازند تزریق شده که از این تعداد 65 هزار و 800 دُز نوبت اول و 30 هزار و 500 دُز هم نوبت دوم هستند.

وی افزود: طرح تسریع واکسیناسیون در این شهرستان، حدود 70 درصد مردم و واجدین شرایط دریافت واکسن را پوشش داده است که رقم خوبی است.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن، واکسیناسیون شاغلین در صنایع بزرگ این منطقه از جمله پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه حرارتی شازند و صنایع دیگر از جمله صنایع تولیدی را نیز انجام داده ایم.

دکتر واعظ در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام دست اندکاران و ادارات و شرکت های خصوصی و مردم که مجموعه بهداشت و درمان را در مهار این بیماری، کمک کرده اند، تشکر می کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند همچنین گفت: واکسیناسیون افراد بالای 15 سال که عمدتا جامعه دانش آموزی هستند را از امروز آغاز و پیش بینی می کنیم تا پایان هفته به اتمام برسد.

وی یادآور شد: انشالله بعد از واکسیناسیون شرایط برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس به صورت حضوری فراهم می شود.

دکتر واعظ گفت: کادر بهداشت و درمان با توجه به کمبودها در برخی از موارد و تجهزات، تمام توان خود را به کار گرفتند و پتانسیل های خود را گسترش دادند و همین امر باعث شد تعداد تلفات نسبتا کمتری داشته باشیم و بیماران به اصطلاح سرریز کمتری به مرکز استان روانه کنیم.

وی در پایان یادآور شد: وجود بیش از 8 هزار بهبود یافته نشان از تلاش شبانه روزی و جهادی کادر بهداشت و درمان، واکنش سریع، کمیته های پیگیری، رهگیری و غربالگری در واحد بیماری ها در کنار بهورزان و دیگر همکارانمان در نقاط کمتر توسعه یافته و محروم است که دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشارم و از آنها تشکر می نمایم.


نظر شما :