معاونت ها و دانشکده های پویاتر، دانشگاهی پویا و قوی تر را می سازد

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۹ کد : ۲۰۵۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۵
جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در روز یکشنبه ۴ مهر برگزار و اعضا به تبادل نظر در مورد آخرین وضعیت دانشگاه پرداختند.
معاونت ها و دانشکده های پویاتر، دانشگاهی پویا و قوی تر را می سازد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این جلسه ضمن تاکید بر پویا تر بودن دانشکده ها به توجه ویژه تر به بحث آموزش، نظارت اساتید و کیفی سازی و حضور مفید اعضای هیات علمی هم اشاره کرد.

او افزود: در کنار این موارد اگر قرار است به سمت و سوی بین المللی شدن پیش برویم، حتما باید زیر ساخت های لازم را نیز فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: باید با برنامه ریزی و تلاش برنامه هایی که ریل گذاری شده را در مسیر خود به حرکت درآوریم و نگذاریم از مسیر خود منحرف شود.

وی یادآور شد: با رایزنی هایی که با معاون فرهنگی و دانشجویی صورت گرفته، امیدواریم خوابگاه شکری با تامین اعتبار لازم هر چه سریعتر راه اندازی شود.

دکتر جمالیان در ادامه از چسبیدن موج شش به موج فعلی ابراز نگرانی کرد و گفت: از معاونین، مدیران و مسئولان دانشگاه در تمام واحد ها می خواهیم در اتخاذ تصمیمات خود کمی درنگ و با تامل تر اقدام کنند.

او به آغاز کلاس های درس اشاره و از زحمات معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت آموزش تشکر کرد و بر نظارت بر کیفی سازی امور آموزش تاکید کرد.

دکتر جمالیان همچنین در پایان از معاونت های بهداشت به خاطر سرعت خوب واکسیناسیون، معاونت درمان به خاطر مدیریت تخت های بیمارستانی و البته انتقال بیماران روان پزشکی به مجموعه هاشمی سنجانی، معاونت توسعه که سهم بزرگی در روند رو به جلوی معاونت های دیگر با تامین منابع و ساخت و راه اندازی زیرساخت های لازم دارد، تشکر کرد.


نظر شما :