ضرورت ثبت و ضبط رشادت های مدافعان سلامت

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۳ کد : ۲۰۵۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۶
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای اینکه بتوانیم به نسل های آینده این حجم از رشادت و از خود گذشتگی مدافعان سلامت را منتقل کنیم، باید این روزها در تاریخ ثبت و ضبط شوند.
ضرورت ثبت و ضبط رشادت های مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، سرهنگ عسگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس به جمع رئیس، معاونین دانشگاه علوم پزشکی و برخی از روسای بیمارستان ها آمده بود، بیان کرد: مدافعان سلامت  برای حفظ جان و سلامتی همنوعان گرفتار خود، شبانه روز تلاش کردند و از خانواده و فرزندان خود که شیرین ترین لحظات یک انسان را می سازد گذشتند.
وی افزود: هدف همراهی کردن خانواده امام حسین علیه السلام در واقعه کربلا انتقال پیام عاشورا و مکتبی بود که باید در تاریخ جاویدان می شد و امروز نیز ما و هر کسی که می تواند باید این روزها را روایت کند تا نسل به نسل منتقل شود.
وی تاکید کرد: در جنگ تحمیلی که یکی از سخت ترین جنگ های دنیا در زمان خود بود، تنها بخش هایی از کشور و زمینه ها درگیر می شد اما کرونا به تمام نقاط و حوزه های حمله کرده که این خود گواه نابرابر بودن و دشواری این جنگ است.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان با تاکید بر اینکه جنس مردان حماسه و ایثار، از نهضت امام حسین (ع) و در تداوم آن است، گفت: در زمان جنگ هم، همه برای یک هدف می جنگیدند و امروز نیز خوشبختانه این نگاه در همه مسئولین  و البته مردم دیده می شود و امیدواریم هر چه زودتر بر این بیماری و مریضی پیروز شویم.
مسئول سازمان بسیج اصناف استان هم ضمن تشکر از  زحمات مدافعان سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای امنیت و مدافعان حرم و به خصوص مدافعان سلامت، گفت: اگر ما امروز در بحث دفاع در اوج هستیم، مدیون ایستادگی در هشت سال جنگ و مدیریت بحران و به سرانجام رساندن آن و به نتیجه نشستن آن در زمان فعلی هستیم.
سرهنگ فراهانی افزود: تجربه جنگ و دفاع مقدس در زمان گذشته به کمک  مدیریت شیوع این بیماری در زمان فعلی آمده و قطعا تجربه فعلی به کمک زمان های آینده و احتمالا تهدیدات آتی و پیشرفته تر خواهد شد.


نظر شما :