پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۷ کد : ۲۰۵۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۲۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، فرارسیدن سال جدید تحصیلی را به تمام دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ

خداوند آنهایی را که ایمان آورده‌‏اند و کسانی را که دانش یافته‌اند، به درجاتی برافرازد. 
 «سوره مجادله، آیه11»

حمد و سپاس ایزد منان را که دگربار توفیق ورود به بهار مهرِ دانش و فرزانگی را یافتیم و منت خدای را عزوجل که نوای جرس طلوع دانش به دست نسیم مهر سپرده شده است و سپاس خداوندگار نون و القلم را که بهار دانش و تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس متقارن شده است.
مهر، ماه مهربانی مهتاب، میزبانی نیمکت های‌ عاشق فرزانگی و تعلیم و تربیت، شکوفایی نیلوفران در دعای نم نم باران های‌ پاییز است و در این زمان بی شک نسیم ، عطر تعلم و فرزانگی را از سطور قدوسی کتاب ها، به آسمان هفتم میرساند.
امسال اگر چه در حالی به استقبال بهار علم و دانش میرویم که  همانند سال گذشته درگیر بیماری کرونا هستیم ولی شور بازگشایی دانشگاه همچنان پا برجاست و امیدواریم که ترنم باران حضور دانشجویان چه در کلاس های مجازی و چه در کلاس های حضوری ، آلاله های حکمت و دانش را به شکوفایی بنگارد و حدیقه ی شقایق های تخصص و مهارت را طراوتی جانان ببخشاید.
قطعا رسالت دانشگاه، آموزش و تربیت دانش آموختگانی متخصص، توانمند، متبحر، متعهد و کارآمد است که در نظام سلامت راهگشا هستند.
بی شک در بحران شیوع کرونا تمامی اساتید، متخصصان، دانش آموختگان گروه علوم پزشکی اراک خوش درخشیدند و با ایثارگری و فداکاری خود، برگ زرین دیگری را بر کارنامه درخشان نظام سلامت رقم زدند که حضور دانشجویان بسیجی و جهادی در خط اول مقابله با این ویروس منحوس بسیار ارزشمند و مثمر ثمر بوده است.
لازم به ذکر است که در این میان دانشجویان ، سربازان گمنام بحران کرونا، هر آینه با مساعی خالصانه و مجاهدانه خود در عرضه ی خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقا آموزش و آگاهی آحاد جامعه و واکسیناسیون عمومی و ... تفکر والای ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس را تکرار نمودند.
اینجانب بر خود لازم می دانم، صمیمانه ترین شادباش و تبریک خویش به مناسبت آغاز فصل شکوفایی و دانایی را خدمت تمامی صاحبان و ره پویان طریقت خرد و اندیشه بویژه اساتید گرانقدر، اعضای محترم هیئت علمی ، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیم داشته و از آستان حضرت احدیت برای تمام تلاشگران این عرصه، آرزوی توفیق، سربلندی و سعادت دارم و در این میان هم چنین از تمامی دانشجویان و دانش پژوهان عزیز خواستاریم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون کامل خود ، مقصدی به سمت ژرفای سلامت همگانی جامعه دانشگاه بپویند و در سایه اتکال به الطاف حضرت حق بیش از پیش در راستای نیل به اهداف و آماج مقدس علم آموزی فائق آیند.

دکتر سید محمد جمالیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک
مهرماه ۱۴۰۰


( ۱۰ )

نظر شما :