از برنامه های توسعه ای در همه سطوح استقبال می کنیم

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۰۷۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به دلیل ترس از مشکلات مالی، برنامه های توسعه محور نباید به تعویق بیافتد.
از برنامه های توسعه ای در همه سطوح استقبال می کنیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه که در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی نیز مانند بسیاری از ادارات با مشکلات عمده ای از جمله مالی دست و پنجه نرم می کنند، اما اعتقاد داریم به تعویق انداختن پروژها و برنامه های توسعه محور به دلیل کمبود منابع مالی فقط آن برنامه ها را به زمان عقب تری  می اندازد چراکه باید به هر شکل ممکن برنامه های رو به جلو را به سرانجام رساند.

وی افزود: با توجه به تورم و گرانی هرساله، پیشنهاد می کنیم  مدیران و مسئولن زیربط هر ایده و برنامه ای که در جهت توسعه و پیشرفت دانشگاه دارند را بدون هیچ واهمه ای از کمبود و مشکلات مالی و با توکل به خداوند متعال آغاز کنند.

وی خطاب به رئیس و مسئولان اورژانس تاکید کرد: افتتاح و کلنگ زنی 10 پایگاه اورژانس با همکاری خیرین، اقدام بسیار ارزشمندی بود که ضمن تشکر از مدیر اسبق اورژانس و مسئولین فعلی یادآور می شویم اگر عملیات اجرایی این پایگاه ها آغاز نمی شد، امسال نمی توانستیم همگی آنها را به بهره برداری برسانیم.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت های ارائه شده در دانشگاه علوم پزشکی اراک و واحدهای تابعه، خدماتی است و با توجه به ماهیت کار و البته فشاری که روی مردم در جامعه به خصوص کسانیکه به نحوی با مجموعه سلامت و درمان سر و کار دارند، نیاز به مدیریت و البته افزایش روحیه و تاب آوری دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: با رایزنی هایی که با معاونت توسعه وزارت صورت گرفته، مقرر شده بود مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای تعمیرات 6 دستگاه آمبولانس اختصاص داده شود.

وی، انشعابات، دوربین پایگاه ها، تلاش برای جذب نیروی انسانی و جبران کمبود آن در اورژانس را از مهمترین مشکلات پیش روی اورژانس برشمرد و از تلاش برای رفع آن خبرداد.


نظر شما :