امداد رسانی به نیازمندان به یاد عاشوراییان

۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۰۸۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۴
مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان مرکزی گفت: این موسسه حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج بوده و با شیوع کرونا به کمک افراد بی بضاعت نیز شتافته است.
امداد رسانی به نیازمندان به یاد عاشوراییان

به گزارش وب دا مرکزی، رحیم عبدی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: بیش از یکسال از عمر فعالیت و راه اندازی این موسسه در استان مرکزی و اراک می گذرد و خدا را شاکریم که در طی این مدت کارهای بزرگ و گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده توسط اعضا برداشته شده است.

وی افزود: در یکماهه گذشته و با کمک اعضا و البته خیرین توانسته ایم، 2 تن هویج برای مصرف در مراکز درمانی و بیمارستانها، توزیع 800 کیلو برنج بین افراد بی بضاعت، آماده سازی و پخش هزار پرس غذای گرم و هزاران کار عام المنفعه را انجام بدهیم.

وی تاکید کرد: سازماندهی 100 پزشک متخصص و عمومی، کمک به هزار خانواده بی بضاعت، رسیدگی و کمک به 500 خانواده بیمار سرطانی و صعب العلاج و برگزاری کلاس های آموزشی با هدف پیگشیری و درمان  برای بیماران سرطانی از جمله اقدامات این موسسه در استان مرکزی است.

وی همچنین ضمن تشکر از زحمات دکتر جمالیان (رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک) که به عنوان رییس هیات مدیره در این موسسه فعالیت می کند، گفت: ایشان در جهت ساماندهی و سازماندهی فعالیت های حوزه سلامت به خصوص رسیدگی به امور درمانی  و زمینه ای دیگر بیماران سرطانی و صعب العلاج استان مرکزی، تلاش های زیادی کشیده و گام های موثری برداشته اند.

دکتر سید محمد جمالیان هم با اشاره به اینکه اینگونه بیماری ها از پرهزینه‌ ترین بیماری‌ ها بوده و معمولاً درمان طولانی مدتی را به خانواده‌ها تحمیل می‌نماید، از توجه این خیریه رسیدگی و کمک به بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌ العلاج است تاکید کرد.


( ۱ )

نظر شما :