ادای احترام هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک به مرحوم دکتر "علی اصغر فرازی"

۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۲ کد : ۲۰۹۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۲
در حاشیه برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان تفرش، اعضای هیئت رئیسه بر مزار دکتر "علی اصغر فرازی" پزشک فقید، دلسوز و متعهد استان مرکزی حاضر شدند و با اهدای گل و قرائت فاتحه به ایشان ادای احترام نمودند.
ادای احترام هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک به مرحوم دکتر "علی اصغر فرازی"

به گزارش وب دا مرکزی، در این مراسم دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دکتر فرازی یکی از با ارزش ترین و گرانبهاترین یادگاران حوزه سلامت هستند و یاد و خاطره این پزشک دلسوز و فقید همواره و در تمامی لحظات در جای جای دانشگاه علوم پزشکی اراک و گوشه به گوشه بیمارستان ها ماندگار است و خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه اظهار کرد: یاد مردان بزرگی همچون زنده یاد دکتر "علی اصغر فرازی" تا ابد بر تارک این مرز و بوم جاودان خواهد ماند و رهروان علم، مشی این پزشک حاذق و توانمند را سرلوحه حرکت خود در مسیر خدمت به مردم قرار خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد: خدمات و ایثارگری های شبانه روزی دکتر فرازی از ابتدای شیوع کرونا نشان از مردم داری، اخلاقی مداری  و حس نوع دوستی این بزرگوار بود که خدمات ارزنده ایشان قطعاً میان همگان به یادگار می ماند و همیشه قدردان زحمات ایشان هستیم و وظیفه خود دانستیم که در کنار آرامگاه ابدی این پزشک بزرگوار حاضر شویم و ادای احترام کنیم.


( ۳ )

نظر شما :