دانشگاه علوم پزشکی اراک در رده دانشگاه های موفق کشور در زمینه پرداخت کارانه

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۹ کد : ۲۱۰۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۶
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در زمینه پرداخت به موقع مطالبات کادر درمان و پرسنل دانشگاه جز دانشگاه های پیشرو می باشد.
دانشگاه علوم پزشکی اراک در رده دانشگاه های موفق کشور در زمینه پرداخت کارانه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی بیان کرد: تمام تلاش خود را در راستای پرداخت هر چه سریعتر مطالبات کادر درمان و پرسنل دانشگاه به کار بردیم تا  پرداخت کارانه ها به حداقل زمان ممکن کاهش یابد و خداراشاکریم بر اساس بررسی های صورت گرفته بر اسناد بیمارستان ها، کارانه ها پرداخت شده است و از این پس نیز به صورت ماهانه و منظم پرداخت خواهد شد تا همکاران هیچگونه دغدعه ای در خصوص دریافتی ها نداشته باشند و دانشگاه علوم پزشکی اراک با حمایت ها و پشتیبانی های دکتر سید محمد جمالیان در حال حاضر جز موفق ترین دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور در زمینه پرداخت کارانه می باشد.

دکتر سلطانی در ادامه در خصوص پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه سخن گفت و افزود: با توجه به ضرورت بسیار زیاد به کلاس‌های آموزشی، ساخت پروژه مجتمع کلاس ها به سرعت پیگیری می‌شود و انشالله هفته اول آبان ماه این پروژه آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای ساخت قسمت اول پروژه بیمارستان جایگزین زنان توسط خیر حوزه سلامت، با پیگیری‌های به عمل آمده قرارداد مابقی این پروژه نیز با پیمانکار منعقد و خریدهای لازم توسط دانشگاه انجام شد و انشاءالله که در اوایل سال آینده شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، خاطرنشان کرد: در پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) پیمانکار جدید در حال انجام عملیات ساختمانی است و پیشرفت فیزیکی پروژه تقریباً به ۷۸ صد رسیده است و امیدواریم که علیرغم چالش‌های فراوان، پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.


( ۲ )

نظر شما :