پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت "هفته بیمه سلامت"

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۲ کد : ۲۱۳۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۸
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، هفته "بیمه سلامت" را به تمام مدیران و کارکنان خدوم این سازمان تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت "هفته بیمه سلامت"

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سوم تا نهم آبان ماه، هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا از تلاش ها و خدمات صادقانه و ارزنده همکاران این حوزه که در توسعه خدمات پایه سلامت و همچنین توسعه پوشش خدمات درمانی دستاوردهای ارزشمندی را ارائه نموده اند تقدیر و تشکر نمائیم و نقش و جایگاه بی بدیل این سازمان را به عنوان یک سازمان خدماتی ارج نهیم.

بدون شک تلاش های ارزشمند همکاران فعال در بیمه سلامت همچون کادر بهداشت و درمان و مدافعان حوزه سلامت در کمک و یاری رساندن به بیماران کرونایی حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

از زمان شیوع کرونا نیز نیروی های خدوم و زحمتکش این حوزه در کنار کادر بهداشت و درمان در میدان مقابله با ویروس کرونا حضور و اقدامات ارزنده این عزیزان تاثیری شگرف در کنترل و مهار کرونا داشته است و به شخصه از مساعدت‌های بی‌دریغ و شبانه روزی شما خدمتگزاران صدیق بیمه سلامت در این دوران پرتلاطم مدیریت بیماری کرونا  قدردانی می‌نمایم.

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش های ارزنده فعالین حوزه سلامت به ویژه جناب آقای دکتر محمدرضا جیریایی مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی و همچنین کارکنان خدوم بیمه سلامت استان، هفته بیمه سلامت را تبریک و تهنیت عرض نموده و  برای تمامی تلاشگران این عرصه از خداوند منان توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

پنجم آبان ماه 1400


نظر شما :