راه اندازی مجدد بخش جراحی قلب بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۹ کد : ۲۱۳۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۸۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بخش جراحی قلب بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک پس از مدتی وقفه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.
راه اندازی مجدد بخش جراحی قلب بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده بیان کرد: بخش جراحی قلب و به طبع  آن اعمال جراحی مربوط به قلب مدتی دچار وقفه شد، اما خوشبختانه با آغاز همکاری و جذب سه پزشک متخصص این امکان مجددا فراهم شد.

وی افزود: اولین عمل جراحی قلب پس از این وقفه ی کوچک، با تیم جدید پزشکی (دکتر سعیدی و دکتر غلامی و دکتر قمیصی) که از دانشگاه بقیه الله به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ملحق شده اند، 8 آبان ماه انجام شد.

وی در پایان تاکید کرد: پوشش بسیار خوبی با اضافه شدن این همکاران گرامی نه تنها در سطح مرکز استان، بلکه برای تمام شهرستان های استان و بیمارانی که نیازمند این نوع خدمات درمانی هستند، فراهم خواهد شد.

دکتر  محمدرضا سعیدی از جراحان قلب که به دانشگاه علوم پزشکی اراک پیوسته هم گفت: همان سطوحی از اعمال جراحی که در مراکز درمانی و بیمارستان هایی چون بقیه الله، جماران و شهید رجایی و غیره انجام می گرفته را در این مرکز درمانی انجام خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم به مردم خوب استان مرکزی خدمات خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: در گذشته برخی مردم استان برای انجام اعمال روتینی همچون عمل دریچه و غیره مجبور به مراجعه به تهران یا سایر استان ها بودند که با این وجود و استقرار کامل تیم پزشکی دیگر نیازی به این سفر نیست.

وی تاکید کرد: امکانات دانشگاه علوم پزشکی اراک به خصوص بیمارستان امیرالمومنین(ع) بسیار خوب و همچنین پرسنل و همکاران بسیار مجرب و کاربلدی در این مرکز فعالیت دارند که امیدواریم بتواینم با ترکیب همه ی این موارد و البته تلاش در انجام بدون نقص اعمال جراحی، خدمات با کیفیتی به مردم اراک و استان مرکزی ارائه دهیم.


( ۲۷ )

نظر شما :