دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دانشگاه برتر کشوری در امر واکسیناسیون

۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۴ کد : ۲۲۰۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۷
در  همایش «۱۰۰ روز توفیق خدمت، ۱۰۰ میلیون دُز تزریق سلامت» از دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به عنوان دانشگاه برتر کشوری در امر واکسیناسیون کرونا توسط وزیر بهداشت تجلیل شد.
دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دانشگاه برتر کشوری در امر واکسیناسیون

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهرام عین اللهی در این همایش، گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، در خصوص اعلام مهار بیماری کرونا و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون مردم کشور به عنوان اولویت دولت سیزدهم در آستانه یکصدمین روز کار دولت مردمی، در حال حاضر، مجموع واکسن های تزریق شده کرونا به بیش از 100 میلیون دُز رسیده است.

وی افزود: واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا در 100 روز زگذشته سند افتخاری است که فرزندان سربلند کشور عزیزمان ایران در همه سطوح، نهادها و ارگان ها به یادگار گذاشته اند که این امر در سایه همدلی و وفاق ملی و تفکر بسیجی معنا و تجلی پیدا می کند.

وی در ادامه در تقدیر نامه خود آورده است: بدین وسیله از خدمات و زحمات ارزشمند (رئیس، معاونین و کلیه همکاران) دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در نهضت بزرگ واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید 19 که زمینه ساز کاهش آسیب های ناشی از هجمه این ویروس گردیده تشکر کرده و برای تک تک همکاران در استان مرکزی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

این همایش با حضور وزیر بهداشت، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت در ایران، رییس جمعیت هلال احمر ایران، رییس سازمان اورژانس کشور و  برخی دیگر از روسا و معاونان سازمان ها و نهادهای دیگر برگزار شد و در آن از 7 دانشگاه علوم پزشکی از جمله دانشگاه علوم پزشکی اراک به دلیل عملکرد خوب و سرعت مناسب واکسیناسیون گروه های هدف تقدیر شد.


( ۲ )

نظر شما :