تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به فرماندار جوان اراک

۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۲ کد : ۲۲۰۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۷
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، تصدی پست فرمانداری را به مهندس امیر هادی تبریک گفت.
تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به فرماندار جوان اراک

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به شرح ذیل است:

 

به نام خداوند جان و خرد

آسمان بلند سرزمین مادری مان، اراک، پیوسته طلوع اختران تابناک فراوانی را به چشم دیده است و فروغ فرهنگ و فرزانگی این عزیزان همواره دل و دیده اهل فن را روشنی و گرمی بخشیده است، بی شک جوهر این والامنشی و کمال ، ایمان به حرم حضرت رافِعَ الدَّرَجاتِ است و جان مایه ان، عشق به ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص).

از برای این امر که در کنف الطاف خاصه حضرتش ایامی چند را در کسوت خدمت به آحاد مردم خونگرم اراک به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر خواهید پرداخت و اینک که تقدیر الهی توفیق خدمتگزاری در مسند خدمت فرمانداری شهرمان را به آن جناب ارزانی داشته ؛ بسی شایسته است تا بدین گونه مقدم شما فرهیخته علمی و مجرب را گرامی داریم.

هم چنین به گواهی آگاهی و کمال خواهی و به پشتوانه ی آشنایی و دانایی شما در امر کارگشایی و نیک رآیی و نظر به اطمینان خاطر و  اعتماد  وافر نسبت به توانمندی های جمعی و مدیریتی که محصول تدبیر مدبرانه و مدیریت کارگشایانه ی مسبوق حضرت عالی است؛ به رسم ارادت و اخلاص و درکمال امتنان و افتخار این منصب خطیر  را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض نموده و  از جهاندار جان آفرین جهانی مشحون  از عزت و عظمت و توفیق و موفقیت را برای شما آرزو مندیم.

انشالله به یمن حضور جنابعالی در این مسئولیت، و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) شاهد ارتقاء بیش از پیش حوزه سلامت در کلانشهر اراک باشیم و بتوانیم در راستای افزایش رفاه سلامت مردم گامهای مثمر ثمری را برداریم.

رجای واثق داریم ، همسو و همنوا با زینت فکرت ، شموخ همت و رسوخ درایت خویش در جهت اعتلای جایگاه و پیشبرد اهداف توسعه محور در کلانشهر اراک بویژه ارتقا سطح بهداشت و درمان پیشگام باشید.

دکتر سید محمد جمالیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی


( ۱ )

نظر شما :