روزهای شلوغ اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۲۱۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۳
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همکاران اورژانس به طور میانگین بیش از ۱۰۰ ماموریت در روز می روند.
روزهای شلوغ اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد پروهان بیان کرد: مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در ماه گذشته پاسخگو 17 هزار و 60 تماس تلفنی بودند که از این تعداد تماس 3 هزار 843 تماس منجر به انجام ماموریت و اعزام آمبولانس شده است؛ تعداد ماموریت های روزانه بیش از 120 ماموریت در روز بوده است.

وی افزود: تعداد تماس هایی که منجر به مشاوره می شود عددی بالغ بر 4 هزار و 109 تماس مشاوره ای بوده است که همکاران ما در این زمینه سعی می کنند اطلاعاتی که در اختیارشان هست را در خدمت تماس گیرندگان قرار دهند؛ توجه داشته باشید که خط تلفن 4030 اختصاصا جهت مشاورات پزشکی بخصوص کرونا می باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعداد 1 هزار و 51 تماس مزاحمت تلفنی در آبان ماه سال جاری ثبت شده است، از همشهریان عزیز خواهشمندم این نکته را مد نظر داشته باشند این تعداد تماس مزاحمت هم باعث فرسایش شغلی و هم باعث اتلاف زمان همکاران ما در مجموعه اورژانس شود و هم ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به افرادی که نیاز به اورژانس دارند رسانده شود.

وی اظهار داشت: در آخر خواهشمندیم که این موارد رعایت شود به صورتی که تعداد تماس های مشاوره ای و تماس های مزاحمتی ما کاهش پیدا کند.


( ۳ )

نظر شما :