پرستاران دلیجانی با وجود خستگی بی امان، صحنه را خالی نکردند

۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۵ کد : ۲۲۲۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۶
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: کادر پرستار شهرستان، در طول اپیدمی کرونا با وجود تمامی سختی ها و مشقت ها در سنگر ماندند و انصراف ندادند و جانانه ارائه خدمت کردند.
پرستاران دلیجانی با وجود خستگی بی امان، صحنه را خالی نکردند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی بیان کرد: ۱۰۸ کادر پرستار شهرستان دلیجان، سختی‌ها و فشارهای مضاعفی را در طول اپیدمی کووید ۱۹ تجربه کردند و اگرچه خود و همچنین خانواده‌ هایشان، به دلیل ارتباط نزدیک با افراد مبتلا در معرض خطر بودند اما باز هم در سنگر ماندند و صحنه را خالی نکردند و با علاقه و عشق و با تمام وجود ارائه خدمت کردند.

وی ادامه داد: پرستاران خدوم و تلاشگر دلیجان در این دوره بحرانی و در هجمه همه ترس ها و آزردگی ها با وجود کمبود نیروی انسانی و معضلات بسیار از هیچ تلاشی برای نجات بیماران و خدمت به آنها دریغ نکردند و متاسفانه در این دوران شاهد ابتلای ۴۵ نفر از این ایثارگران بودیم که حتی ۴ نفر از آن ها بیش از یک مرتبه با این ویروس دست و پنجه نرم کردند اما هیچ کدام مانع ایستادگی آنها نشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش مراقبت ویژه بیمارستان شهرستان دلیجان خالی از بیمار کرونایی و در بخش عادی ۲ بیمار در حال دریافت خدمات می باشد و خوشبختانه در سه روز اخیر هیچ موردی از موارد سرپایی مثبت ناشی از کرونا نداشته ایم که در این شرایط نیز مدافعین سلامت از تلاش و کوشش دست نمی‌کشند.

دکتر مرتصی اسحاقی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان دلیجان نیز در ادامه در خصوص روند واکسیناسیون در سطح شهرستان سخن گفت و افزود: طبق آخرین آمارهای دریافتی در خصوص واکسیناسیون کرونا تاکنون، مجموعاً ۴۳ هزار و ۴۳۸ نفر دُز اول، ۳۶ هزار و ۷۲۴ نفر دُز دوم و هزار و ۳۲۲ نفر دُز سوم واکسن خود را دریافت کرده اند که با احتساب این آمار تعداد مجموع دُز های واکسن تزریق شده در سطح شهرستان به  ۸۱ هزار و ۵۵۶ دُز رسیده است.

وی در پایان افزود: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۸_۱۲ ساله تاکنون، ۸ هزار و ۳۶ دُز واکسن تزریق شده که ۴ هزار و ۴۹۳ دُز نوبت اولی و ۳ هزار و ۵۳۶ دُز نوبت دومی بوده است.


نظر شما :