ضربان قلب پرستار نبض سلامت جامعه است

۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱ کد : ۲۲۵۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۰
جمعیت پرستاران و نظام پرستاری اراک و شهرستان های تابعه با صدور بیانیه ای از رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک قدردانی کردند.
ضربان قلب پرستار نبض سلامت جامعه است

به گزارش وب دا مرکزی، در این بیانیه آمده است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اگر جامعه پرستاری تربیت نشود، در بزنگاه ها ضربه خواهیم خورد؛ حقایق را رعایت کنید و گرنه دشمن به دروغ روایت می کند.

با درود بی پایان بر جامعه پرستاران فرشتگان رحمت الهی و سپیدپوشان پاک سیرتی که با اهدای بیش از ۸۵۰۰ جانباز کرونایی و بالغ بر ۱۵۰ شهید و ۱۴۳ هزار پرستار مبتلا به کرونا در طول دو سال دفاع مقدس در راه مبارزه با این بیماری پیشقراولان نجات جان و تامین کنندگان آرامش روحی و روانی مردم ایران اسلامی هستند.

نظام پرستاری اراک و شهرستانهای تابعه بر خود لازم می داند به نمایندگی از جامعه پرستاری از تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان در برگزاری جشن میلاد حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار که با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی برگزار شد و همراه با رضایت اکثریت پرستاران بود همچنین به جهت حمایت و همراهی با پرستاران در راه مبارزه با کرونا پاسخگو بودن در خصوص مشکلات پرستاری و تلاش در جهت حل آن ها و پیگیری مطالبات به حق پرستاران تقدیر و تشکر نماید.

همچنین از حمایت های شرکت ها و کارخانجات ،اصناف ،خیرین و مردم فهیم شهر اراک که از طریق تامین هزینه و امکانات در برگزاری این جشن مشارکت کردند قدردانی می گردد.

امید است در سال‌های آینده با همدلی سایر مسئولان و دلسوزان استان قدردان تلاش پرستاران محترم این مدافعان خط مقدم سلامتی مردم استان مرکزی باشیم.


نظر شما :