همفکری هر چه بیشتر در مجامع سلامت، سرمایه گذاری بزرگی در ارتقاء سلامت مردم است

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۷ کد : ۲۲۸۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۹
فرماندار شهرستان شازند گفت: آموزش در حوزه سلامت بزرگترین نوع سرمایه گذاری است.
همفکری هر چه بیشتر در مجامع سلامت، سرمایه گذاری بزرگی در ارتقاء سلامت مردم است

به گزارش وب دا مرکزی، یحیی رمضانی بیان کرد: با آموزش های نوین سلامت و بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های مردمی و همفکری سایر دستگاه ها می توان کانون هم افزایی لازم برای تعالی بخشی به فرهنگ و  سلامت مردم داشته باشیم.

وی افزود: این مهم دست یافتنی نیست مگر با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و البته مجامع سلامت که می بایست برای نفود حداکثری و تاثیر بیشتر به اذهان مردم از ظرفیت آنها در این زمینه بهره مند شد.

وی تاکید کرد: امروزه نیازمند یک شاکله واحد سلامت در جامعه هستیم چراکه خود درمانی و بی رویه مصرف کردن برخی اقلام دارویی در برخی مردم،چالشی است که در جامعه کنونی نفوذ پیدا کرده و رسانه ها و برگزاری مجامع این چنین می تواند زمینه ی اعتماد مردم و در نتیجه ارتقاء سلامت مردم را در پی ئداشته باشد.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم، سلامت مردم بارها اشاره شده و به عنوان اولین اولیت مورد تاکید قرار گرفته و واردات واکسن و تغییر رنگ کرونایی کشور و شهرستان های استان و تامین کیت ها و داروهای کرونایی ساخت داخل و دیگر اقدامات جهادگونه گواه این ادعا است و ما نیز در سطح شهرستان تلاش می کنیم برای ارتقاء سلامت مردم لحظه ای دریغ نکنیم.

فرماندار شازند در ادامه گریزی هم به وضعیت کرونایی شهرستان زد و گفت: بیش از 97 درصد جمعیت تحت پوشش دز اول، 95 درصد دز دوم و بیش از 87 درصد هم نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان با جدیت دنبال می شود و امیدواریم با همکاری و حمایت مردم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی کامل این بیماری و ویروس باشیم.


( ۱ )

نظر شما :