ایفای نقش در بیمارستان زنان پر مسئولیت و استرس زا است

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۶ کد : ۲۳۵۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک فعالیت در بیمارستان زنان را شغل و حرفه ای سخت و استرس زا برشمرد چرا که مسئولیت جان دو انسان همزمان در دست آن ها است.
ایفای نقش در بیمارستان زنان پر مسئولیت و استرس زا است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه مراسم گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک، بیان کرد: به طور کلی فعالیت در مراکز درمانی استرس های خاص خود را دارد اما این مهم در بیمارستان زنان با سختی زیادی همراه است و خستگی و استرس در آن بیش از سایر مراکز می باشد و کمتر کسی حساسیت در یک بیمارستان زنان را درک می کند و بی تردید مامایی یک حرفه پرمسئولیت و استرس‌زاست چرا که با جان دونفر سروکار دارند و کوچکترین غفلت، پیامدهای ناگواری در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها با توجه به سیاست های موجود، حساسیت این گروه شغلی بیش از‌ گذشته شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از لحاظ زیرساختی و ابنیون استانداردهای لازم را ندارد و این مهم بر کسی پوشیده نیست اما علت اصلی مراجعه خوب مردم، فداکاری ها، جان فشانی ها و بنیه قوی علمی تخصصی و فوق تخصصی این مرکز درمانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن خدمت همکاران گرامی، اضافه کرد: فعالیت در بیمارستان زنان و تحمل سختی ها و مشقت ها در این مرکز درمانی و همچنین ایفای نقش در وظیفه سنگین مادری و همسر بودن نشان از نگاه ویژه خداوند است.


( ۱ )

نظر شما :