ثبت ۸۲ بیمار مثبت کرونایی کمیجانی فقط در ۱۱ روز

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳ کد : ۲۳۷۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۶
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: از ابتدای بهمن ماه سالجاری تاکنون تست کرونا ۸۲ بیمار مثبت گزارش شده است.
ثبت ۸۲ بیمار مثبت کرونایی کمیجانی فقط در ۱۱ روز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی الله بابایی بیان کرد: علیرغم ثبت فقط ۲۳ بیماری در طی دی ماه ۱۴۰۰، از ابتدای بهمن ماه سالجاری ۸۲ بیمار مثبت ثبت شده است که این حد از شیب افزایشی نشان از سرعت انتقال بالای سویه اُمیکرون و زنگ خطری برای همگان است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی بازدید از اماکن عمومی جلسه ای پس از ستاد کرونا تشکیل و مصوب گردید که از طریق بازدیدهای مشترک از بسیاری از امکان به ویژه کلیه سالن های ورزشی بازدید و پایش به عمل آید.

وی اضافه کرد: با همکاری سازمان های مختلف هلال احمر، پلیس، بهداشت، آتش نشانی و غیره گشت های موتوری در راستای هشدار و تلنگر وارد عمل شدند تا ضمن ارتقا آگاهی مردم در این شرایط بحرانی کرونایی، قدمی در راستای مدیریت شرایط برداریم و با تلفات کمتری این پیک را پشت سر بگذاریم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان تاکید کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تجمعات بازار خرید عید فراموش نکنیم که کرونا در کمین نشسته است و کمترین غفلت خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد خواهد کرد.

دکتر بابایی در پایان خاطرنشان کرد: ۸۷/۱۴ درصد نوبت اول و ۷۷/۵۰ درصد نوبت دوم را تزریق کردیم و در نوبت سوم پوشش ۲۳/۲۹ درصدی داریم که باید با همکاری مردم افزایش یابد، همچنین ۶/۴۷ درصد از گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال نیز با دریافت واکسن کرونا علیه ویروس منحوس ایمن شده اند.


نظر شما :