همایش کشوری زایمان بیدرد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود.

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۲۳۸۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۵
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری همایش کشوری زایمان بیدرد در تاریخ ۲۱ بهمن ماه خبر داد
همایش کشوری زایمان بیدرد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود.

به گزارش وب دا مرکزی،دکتر علیرضا کمالی گفت : این همایش با همکاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و در 5 پنل و گروه و حضور مجازی اساتید  مختلف برگزار خواهد شد.
او افزود : گروه هدف این همایش متخصصین بیهوشی ، متخصصین زنان، کارشناسان مامایی، کارشناسان بیهوشی و کارشناسان ارشد ویژه هستند که به ریاست دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آغاز  و با سخنرانی در هر گروه توسط مدیر گروه پایان می باید.
وی تاکید کرد : پانل روشهای جنرال زایمان بیدرد،پانل روشهای رژیونال زایمان بیدرد،رپانل روشهای زایمان بیدردغیردارویی،رپانل عوارض زایمان بیدردو سزارین بعد اززایمان بیدرد و پانلCPRدر خانمهای باردار گروه هایی است که در آن بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.
دکتر کمالی در ادامه خاطر نشان کرد : دکتر معصومه نتاج مجد(،استادیار بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی تهران)،دکتر علیرضا کمالی،(دانشیار بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی اراک)،دکتر صدیقه حنطوش زاده(استاد طب مادر و جنین دانشگاه علوم پزشکی تهران)،دکتر صدیقه حنطوش زاده(استاد طب مادر و جنین دانشگاه علوم پزشکی تهران) و دکتر لعیا عموزاده( استادیار بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی تهران) در مورد موضوعات ذکر شده سخنرانی خواهند کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت،این همایش در سالن زنده یادکاظمی آشتیانی ستاد دانشگاهی علوم پزشکی اراک برگزار خواهد شد،همچنین لینکشرکتدروبینار نیز Vc.arakmu.ac.ir/research و علاقه مندان می توانند از طریق مجازی و وبیناری نیز در این همایش حضور داشته باشند و از مهمترین و جدید ترین مطالب و مقالات،نهایت استفاده را ببرند.


( ۱ )

نظر شما :