انتقاد معاون سیاسی استاندار از اجرای مصوبات ستاد کرونا

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۱ کد : ۲۳۸۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۷
بهروز اکرمی : مصوبات مناسبی توسط ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گرفته می شود ولی اجرای آنها در استان مناسب نیست.
انتقاد معاون سیاسی استاندار از اجرای مصوبات ستاد کرونا

به گزارش وب دا مرکزی،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی،گفت : بخشنامه تعطیلی باشگاه‌های ورزشی هفته گذشته توسط این ستاد اعلام و به اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ابلاغ شد.
او افزود:  بر اساس گزارش‌ها موجود این مصوبه در استان مرکزی به خوبی اجرا نشده و این مهم نشان از آن است که اداره کل ورزش و جوانان استان به وظایف خود به خوبی عمل نکرده‌ است.
وی تاکید کرد : نیاز است برخوردهای لازم با دستگاه‌هایی که به مصوبه‌ توسط ستاد مدیریت کرونای استان عمل نمی کنند، انجام شود.
اکرمی در ادامه خاطر نشان کرد : بر اساس آمارهای موجود استان مرکزی اکنون وارد پیک کرونا شده و در صورتی که تصمیمات سخت گیرانه برای ۲ هفته آینده در استان گرفته نشود، شاهد مرگ و میر انسان‌ها خواهیم بود.
وی تاکید کرد : بر اساس آمارها موجود تعداد بیماران کرونایی استان مرکزی در بهمن ماه امسال نسبت به ماه‌های گذشته چند برابر افزایش یافته و این امارها صرفا مربوط به افرادی است که به مراکز درمانی مراجعه کرده و از آنان تست گرفته شده‌ است.
او ادامه داد : وضعیت حمل و نقل عمومی شهرستان‌ اراک وضعیت قابل قبولی نداشته و نیاز است این مهم در دستور کار فرماندار، نیروی انتظامی و پلیس راهور این شهرستان قرار گیرد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: رستوران‌های استان مرکزی باید با ۳۰ درصد ظرفیت به فعالیت خود ادامه داده و بقیه به صورت بیرون بر باشد.
اکرمی در پایان گفت : بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا اکنون هر سرماخوردگی امیکرون بوده و برای ارایه مرخصی استعلاجی به کارکنان ادارات استان مرکزی تست سریع کافی بوده و بر اساس نتایج این تست باید به کارمندان به مدت یک هفته مرخصی استعلاجی داده شود.


( ۵ )

نظر شما :