درخشش عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره کشوری

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۴۲۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۹۰
عضو هیات علمی و مدیر گروه پرستاری دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، در کمیته علوم بالینی و سلامت جشنواره رازی، برگزیده شد.
درخشش عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره کشوری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر آمنه یعقوب زاده گفت: این جشنواره هر ساله و بین اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی  سراسر کشور برگزار می گردد.

وی افزود: داوران این جشنواره پارامترهایی نظیر محدوده سنی (سن زیر 35 سال)، تعداد مقالات ارائه شده، شاخص اچ (h-(index و تعدادی مزیت دیگر را بررسی و نفرات برتر را اعلام می کنند.

وی تاکید کرد: حیطه فعالیت های پژوهشی اصلی اینجانب در زمینه سالمندی است که البته پژوهش های دیگری در زمینه های قلبی و یا روان سنجی نیز داشته و ارائه نموده ام.

دکتر آمنه یعقوب زاده، وجود و ایجاد شکاف بین پژوهش های تئوری و عملی را مهمترین دغدغه ی خود عنوان کرد و گفت: متاسفانه بین پژوهش ها نظری تا رسیدن به نتیجه و عملیاتی شدن، شکافی عمیق وجود دارد و همین نقص باعث ابتر و بی نتیجه و بعضا کم تر شدن آثار مثبت یک تحقیق و پژوهش می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از  از اساتید و همکاران و تیم همراه و والدین خود به خاطر حمایت ها بی دریغ شان برای رسیدن به این موفقیت، از مسئولان خواست، محققان  را برای دستیابی به اهداف کلان تر زیر چتر حمایتی بیشتری قرار دهند.


( ۳ )

نظر شما :