پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن "هشتم اسفندماه روز ملی بسیج جامعه پزشکی"

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۴۳۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۸
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن هشتم اسفندماه روز ملی بسیج جامعه پزشکی را تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن "هشتم اسفندماه روز ملی بسیج جامعه پزشکی"

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواست های حقیر، نشدن است. ( مقام معظم رهبری)

بسیج عطری است آسمانی که از جوانه ‏های عشق تراوش می‏ شود و پایگاهی است برای مُشت ‏های گره شده، بسیج حنجره ‏ای است سوزان برای سرودن حماسه ‏های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب ‏های سرد و تاریک و وحشت ‏زا، بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از شانه‏ های خیس آسمان. بسیج لشگر حسین مظلوم است در روز عاشورا و رگبار اللّه‏ اکبر و فریاد تکبیرها.

شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی نماد آشکار از اراده مردم و انسجام ملت در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی و ... و یادگار گران سنگ معمار و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره ) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از امام آزادگان حضرت علی (ع) پایداری و جسارت و ایستادگی در مقابل ظلم را درس زندگی قرار داد و بسیج را که بحق خاستگاه ایمان و تجلیگاه اخلاص و عشق و ایثار و مناعت است؛ بنیان نهاد.

با جهانی مشحون از مفاخره و اکرام گوییم که جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج دانشجویی، بسیج پرسنل و بسیج جامعه پزشکی در روزهای طاقت شکن و کمرشکن بحران ویروس کرونا ترس به دل راه نداده و همچون سایر حوادث و بلایای طبیعی با مجاهدات و جان فشانی های بسیار اعم از طرح شهید سلیمانی، راه اندازی و فعالیت هزاران نیروی کادر درمانی و پزشکی در سامانه ۴۰۳۰  برای ارائه خدمات تلفنی در موضوع پاندمی ویروس کرونا، راه اندازی نقاهتگاه برای درمان فوری بیماران در سراسر کشور و استان مرکزی برای گذراندن دوران بعد از ابتلا به کرونا و ... به یاری هر چه بیشتر کادر بهداشت و درمان و ملت شریف ایران شتافته و به سان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه سلامت در مقابله با ویروس کرونا جهاد نموده و کارنامه ای درخشان در ذهن و خاطر امت مومن و انقلابی بر جای گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هشتمین روز اسفندماه و یاد و خاطرۀ شهدا و ایثارگران بسیجی بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه زهرا (س)، روز بسیج جامعه ی پزشکی، این شجره طیبه، را خدمت تمامی بسیجیان ولایت‌ مدار و ثابت قدم، خصوصاً بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی، جامعه بسیج دانشجویی دانشگاه، بسیج پرسنل و تمامی بسیجیان جان بر کف ولایت، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و در سایه اتکال به الطاف حضرت ایزد منان و حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزید صحت و سلامتی و بهورزی را برای همه این عزیزان خواهانم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی


( ۳ )

نظر شما :