کرونا ثابت کرد، باید جدی تر به فکر تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی بود

۰۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۴۳۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۵
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در آیین کلنگ زنی مرکز جامع سلامت مرحوم دکتر غلامحسین اخوان، گفت: در همه زمینه ها به خصوص حوزه سلامت به حضور مردم نیازمندیم.
کرونا ثابت کرد، باید جدی تر به فکر تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی بود

به گزارش وب دا مرکزی، محمدرضا جعفری بیان کرد: حضور موثر مردم خصوصا در بحث وقف برای تقویت زیرساخت ها در زمینه خدمت رسانی به مردم به شدت احساس نیاز می شود چراکه شیوع کرونا ثابت کرد زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان و اراک به شدت کمبود دارد.

وی افزود: استان مرکزی با وجود خیرین نیک اندیش زیادی که دارد جزء استان های مطرح کشور است و باید نیازها و کمک های این عزیزان مدیریت و البته فرهنگ سازی شوند.

رییس مجمع خیرین سلامت استان هم گفت: استان مرکزی به لحاظ فرهنگ قالب از دیرباز نسبت به امر سلامت و توسط مردم کمک های زیاد و اقدامات خوبی می شده است.

محسن ابدال افزود: بیمارستان دهنو شهرستان خنداب، حدود 80 سال پیش توسط خیرین ایجاد شده که نشانگر اهمیت موضوع کمک به سلامت همنوعان در بین مردم استان و شهرستان های مختلف دارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه اقدامات بزرگی در حوزه سلامت توسط خیرین و مجمع سلامت ساماندهی شده است، گفت: افتتاح پایگاه های اورژانس، پدهای هلیکوپتر، ساخت مراکز بهداشت و درمانی از قبیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از جمله مهترین آنها است.


( ۲ )

نظر شما :