هماهنگی اعضای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۲ کد : ۲۴۴۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۸
اعضای شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، گرد هم آمدند و در مورد انسجام و وحدت و افزایش کیفیت مسائل و اطلاعات حوزه سلامت بحث و تبادل نظر کردند.
هماهنگی اعضای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، در این جلسه بر تقویت این شورا و رفع موانع و مشکلات پیش روی اعضا در جهت رسیدن به اهداف کلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تاکید شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فعالیت در حوزه روابط عمومی یعنی 24 ساعت کار در هر هفت روز هفته.

یاسر قربانی ضمن تقدیر از همکاران در راستای تلاش های خالصانه به خصوص  در سال های پس از شیوع کرونا، بیان کرد: همکاران روابط عمومی در روزهای سخت کرونایی، جزء اولین نفراتی بودند که با حضور در بخش های کرونایی و بر بالین بیماران کرونایی، اقدام به آگاه سازی مردم کردند و با به خطر انداختن جان و سلامتی خود سعی در کاهش آسیب و خطرات این بیماری شدند.

وی تاکید کرد: همکاران روابط عمومی همچون سربازان گمنام و بی ادعا، در کار خود استوار ماندند و شاید هرگز نامی از آنها نیز به میان نیاید؛ اما کاری که روابط عمومی های حوزه سلامت کردند، بسیار تاثیرگذار بوده و ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: در گذشته شاید مالکیت اطلاعات و حفظ آن جزء مهم‌ترین استراتژی‌های یک سازمان محسوب می‌شد، اما امروزه با توجه به معماری و باز مهندسی هوشمند روابط‌ عمومی، به اشتراک‌گذاری هدفمند اطلاعات سازمان در قالب سناریوهای از پیش تعیین شده با تمامی مخاطبین سازمان و رسانه‌ها و نیز ایجاد امکان دسترسی هر چه بیشتر مخاطبان سازمان به این اطلاعات نظام مند، به یکی از خصوصیت برجسته سازمان تبدیل شده است.

قربانی گفت: با به گردش درآوردن هوشمندانه اطلاعات حوزه سلامت، افزایش میزان و کیفیت دسترسی مخاطبان به آنها و نیز ایجاد زمینه‌های هدایت مخاطبان و هر چه بیشتر فعال شدن آن‌ها در این به اشتراک‌گذاری اطلاعات سازمان در راستای اهداف سازمانی است که به ثروت اندوزی برای سازمان منجر می شود.

وی در پایان افزود: روابط عمومی در هر سازمان یکی از مهم‌ترین واحد سازمانی و پل ارتباطی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی سازمان است، هرچه روابط عمومی تخصصی تر و توانمند تر باشد، می تواند با ابزارهایی که در اختیار دارد سازمان را در رسیدن به اهداف و رسالت خود کمک کند.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای شورای روابط عمومی به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و برای ارتقای کیفی فعالیت های خود خواستار حمایت مسئولان و مدیران ستادی و شبکه های بهداشت و درمان شدند.


( ۲ )

نظر شما :