در حضور خانواده و یادگاران شهدا، مسئولین نباید از سختی و مشکلات سخن بگویند

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۱ کد : ۲۴۴۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سخن گفتن از سختی و مشقات کاری، در حضور خانواده و بازماندگان شهدا، شرم آور است.
در حضور خانواده و یادگاران شهدا، مسئولین نباید از سختی و مشکلات سخن بگویند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: همه به خصوص مسئولان نظام باید بدانند، هر سختی که تحمل می کنند، لحظه و قطره ای از سختی هایی که شهدا کشیده اند تا این انقلاب و نظام جاودان باشند، نمی شود و نباید آن را به زبان بیاورند.

وی افزود: در راه خدمت به نظام و انقلاب و مردم بهانه تراشیدن جایز نیست چراکه صندلی مسئولیت مسئولان به راحتی بدست نیامده و برای تک تک پست و مقام ها خون هزاران هزار شهید به زمین ریخته شده است.

وی تاکید کرد: اسقامت، ایستادگی و صبر، درس هایی هستند که نسل به نسل در حال انتقال است، نسلی که دشمن فرهنگ و گذشته آنها را نشانه گرفته و می طلبد با اقدامات گسترده و برنامه های کمی و کیفی و شناساندن فرهنگ ناب ایثار و شهادت که از جنگ تحمیلی به جای مانده، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: بازخوانی وصایا و زنده نگه داشتن خاطرات شهدا می تواند توطئه های دشمنان که با میلیاردها دلار برنامه ریزی شده و نسل جوان را هدف گرفته را خنثی کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امیدواریم بتوانیم رهرو راه شهدا بوده و دینی که به گردن مان است، را ادا کنیم.

وی افزود: در عرصه های گوناگون ملت به خصوص خانواده شهدا نشان دادن، حتی لحظه ای از ماندن پای ارزش های نظام، انقلاب و امام و رهبری کوتاهی نکرده و نخواهند کرد و این وظیفه مسئولان را سنگین و سنگین تر می کند.

دکتر جمالیان گفت: همنشینی با خانواده شهدا و عیادت از آنها، علاوه بر تکریم خانواده و تشکر از زحمات آنها، تلنگری است برای مسئولانی که احیانا در خواب غفلت رفته اند.

در پایان این جلسه از خانواده شهیدان ارباب زاده، آذرجاویدان، خرمی عراقی و حکامی قاسمی، قدردانی شد.

شهیدان ارباب زاده، آذرجاویدان، از اعضای هلال احمر و شهید خرمی عراقی مدیرکل وقت هلال احمر و شهید حکامی قاسمی از امدادگران دوران دفاع مقدس بوده اند که به آرزوی خود رسیده و آسمانی شدند.


( ۶ )

نظر شما :