زمان نشان گر اهمیت و ارزش بالای اقدام شهدا در قبال ما است

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۴۴۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۱
معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هرچه زمان بیشتر می گذرد ارزش کار شهدا بیشتر آشکار می شود.
زمان نشان گر اهمیت و ارزش بالای اقدام شهدا در قبال ما است

به گزارش وب دا مرکزی، سرهنگ محمدتقی امینی  که برای تجلیل از خانواده های امدادگر و هلال احمر که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، بیان کرد: رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی با رشادت های خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست بیگانگان بیفتد و خانواده هایشان نیز با حمایت خود، باعث شدند آنان در عزم و اراده خود استوار باشند.

وی افزود: در حوزه درمانی نیز کرونا و شیوع این بیماری نشان داد، دفاع از سرزمین و مردم همچنان ادامه دارد و مدافعان سلامت با الگوگیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از خود ایستادگی و مقاومت نشان دادند.

تکریم و احترام به یادگاران و خانواده های شهدا وظایف همه است و باید راه این عزیزان را ادامه دهیم

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی هم ضمن تبریک ولادت امام حسین و روز پاسدار گفت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از اصول نظام و انقلاب مان است که قدردانی از خانواده های شهدا، این فرهنگ که متاثر از فرهنگ حضرت اباعبدالله(ع) است را ترویج خواهد داد.

سید جواد محمدی بیان کرد: اگر بخواهیم آزاده باشیم و زیر سلطه ظلم و ستم  قدرت های پوشالی ابرقدرت ها نباشیم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج بدهیم و کسانیکه با خون خود سربلندی را برای سرزمین مان بر ارمغان آوردند را قدردانی نماییم.

وی افزود: همه اقشار جامعه برای دفاع مقدس و پیروزی آن نقش داشته اند به خصوص امدادگران در پشت جبهه و حتی خطوط اصلی جنگ نقش مهمی را ایفا کردند چراکه اگر مداوای این عزیزان نبود، بسیاری از رزمندگان نمی توانستند به جبه های حق علیه باطل اعزام شوند.


( ۲ )

نظر شما :