اتحاد و وفاق و همدلی در استان رمز موفقیت و شاه کلید مدیریت کرونا است

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵ کد : ۲۴۵۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۱
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در استان مرکزی با همیت و وحدت رویه ای که بین مسئولین وجود دارد، به خوبی هر شش موج کرونا، تاکنون کنترل شده است.
اتحاد و وفاق و همدلی در استان رمز موفقیت و شاه کلید مدیریت کرونا است

به گزارش وب دا مرکزی، سردار رسول رحیمی در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی بیت المقدس و بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان سانتر اصلی کرونا، بیان کرد: خوشبختانه آمارهای ابتلا، بستری و مرگ و میر در روزهای اخیر کاهشی و روند خوبی را طی می کند که نشان از تلاش و برنامه ریزی خوب مسئولان دانشگاه و سایر مسئولان ارشد استان دارد.

وی افزود: اتحاد، دوستی و صفایی که بین مسئولین مرتبط با مدیریت کرونای استان مرکزی، وجود دارد رمز موفقیت و پیروزی در برابر موج های گوناگون و مختلف کرونا دارد که می تواند برای سایر استان ها نیز راه گشا باشد.

وی تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری ها و شرکت حداکثری برای افزایش آمار واکسیناسیون دو اصل بسیار مهم در دوران کرونا است.

رحیمی در ادامه از مردم خواست تا همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی و دیگر نکات و موارد ایمنی، جدی و کوشا باشند و کادر خسته بهداشت و درمان را حمایت نمایند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان ضمن قدردانی از ازحمات رییس و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، گفت: عید نوروز امسال را می توان به مسافرت رفت و کمی از حال و هوای چندین سالی که به همگان گذشته فائق آمد اما شرط اول آن، رعایت بهداشت و تزریق واکسن کرونا به خصوص دز سوم است.


( ۱ )

نظر شما :