معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

تجهیزات و زیرساخت مراکز درمانی استان مرکزی نیازمند نوسازی است

۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۲ کد : ۲۴۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۲۸
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تجهیزات و زیرساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مرکزی دچار فرسودگی بوده و نیازمند نوسازی است.
تجهیزات و زیرساخت مراکز درمانی استان مرکزی نیازمند نوسازی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر قاسم جان‌بابایی در بازدید از مراکز درمانی و پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که امروز از تعدادی مراکز درمانی و پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی صورت گرفت، نیاز است که برخی از مراکز از نظر زیرساخت و تجهیزات بروز رسانی شوند.

وی افزود: به ویژه در شهر اراک با توجه به حجم بالای مراجعات به عنوان مرکز استان، با مشکلاتی روبرو هستیم که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک سال آینده به اتمام برسد، چراکه بخش عمده ای از کار زیرساختی این بیمارستان هم اکنون انجام شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: خوشبختانه در استان مرکزی مشکل چندانی در رابطه با تامین پزشک متخصص و جراح وجود ندارد و چنانچه مشکلات مربوط به زیرساخت های درمانی و فضای بیمارستانی این استان رفع شود؛ می توان شاهد خدمات مطلوب در این استان بود و در این زمینه می طلبد که از ظرفیت مشارکت های مردمی و خیران نیز بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان ساخت: تامین بخشی از تجهیزات لازم برای بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک از جمله یک دستگاه رادیوتراپی در دستور کار وزارتخانه است و خوشبختانه این مرکز درمانی از نظر سایر مباحث همچون وجود پزشک متخصص و تامین داروهای بیماران سرطانی مشکلی ندارد.

دکتر جان بابایی در پایان تصریح کرد: در رابطه با بیمارستانی که مقرر است به عنوان جایگزین بیمارستان آیت الله طالقانی اراک با کمک خیران ساخته شود است، تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز آن توسط وزارت بهداشت صورت خواهد گرفت.

گفتنی است دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به اراک، از مراکز درمانی این شهر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و روند فعالیت و خدمت رسانی این مراکز قرار گرفت.

کلید واژه ها: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر قاسم جان بابایی بازدید از مراکز درمانی اراک


نظر شما :