مبتلایان شازندی از ابتدای کرونا تاکنون به مرز ۱۱ هزار نفر رسیده است

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵ کد : ۲۴۶۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در شهرستان شازند ۱۰ هزار و ۸۹۹ نفر به انواع کرونا مبتلا شده اند.
مبتلایان شازندی از ابتدای کرونا تاکنون به مرز ۱۱ هزار نفر رسیده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی واعظ بیان کرد: 8 تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته که در حال حاضر 4 نفر در بیمارستان بستری هستند و خدمات درمانی خود را دریافت می کنند.

وی افزود: متاسفانه در همین مدت 292 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در کنار تکمیل واکسیناسیون تنها راه های مقابله و مدیریت کرونا هستند.

دکتر واعظ در ادامه خاطرنشان کرد: 102 هزار و 215 دز واکسن نوبت اول،90 هزار و 716 دز واکسن نوبت دوم و 49 هزار و 667 دز واکسن در نوبت سوم در این شهرستان تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند گفت: همچنین در راستای اجرای طرح ضربتی بهداشت محیط 173 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی انجام شده که 18 مورد منجر به ابلاغ اخطاریه شده است.

وی افزود: همچنین از 77 مورد از اماکن عمومی صورت گرفته، 12 مورد مشمول اخطاریه شدند.

دکتر واعظ در پایان یادآور شد: با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز و لزوم توجه به رستوران هاو م راکز بین راهی و سلامت مردم، گفت: در این راستا از 15 مرکز و اماکن بین راهی این شهرستان بازدید کرده که 6 مورد به تعزیرات معرفی و 3 مورد متخلف نیز پلمپ گردیدند.


( ۱ )

نظر شما :